Działamy bez zmian: pracujemy i wysyłamy Wasze zamówienia!
BUTIK I LIKE to nie tylko modaTo przede wszystkim wzajemne zaufanie i ogromne poczucie wspólnoty. Dlatego tak ważne jest dla nas zdrowie i bezpieczeństwo, tak Wasze, jak i naszych współpracowników i Partnerów. Mimo ogłoszonego w Polsce stanu zagrożenia epidemicznego wynikającego z aktualnej sytuacji w kraju i na świecie, Wasze zamówienia realizujemy terminowo. Jak to możliwe?Udało się nam bardzo szybko wdrożyć dodatkowe środki bezpieczeństwa, mające na celu maksymalne zmniejszenie ryzyka zakażenia. Centrala firmy przeniosła się w tryb pracy zdalnej, a w dziale logistyki odpowiedzialnym za obsługę zamówień i ich wysyłkę wdrożyliśmy szczegółowe procedury zgodne z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Wasze zamówienia są obsługiwane z zachowaniem należytej ostrożności, a wysyłka i dostawa za pośrednictwem naszych Partnerów logistycznych odbywa się w sposób minimalizujący ewentualne ryzyko zachorowania. Poczta Polska, InPost, DHL i UPS bezproblemowo dostarczą Wasze paczkiKurierzy oraz pracownicy punktów odbioru działają według specjalnych zasad bezpieczeństwa. W dniu planowanego doręczenia przesyłki przez kuriera otrzymacie SMS-em numer telefonu kontaktowego do dostawcy, tak by uzyskać szczegółowe informacje o prognozowanym czasie doręczenia. Możecie od razu uzgodnić preferowany tryb odbioru przesyłki np. zostawienie paczki pod drzwiami. Z naszej strony rekomendujemy płatności przelewem podczas zakupów. W trosce o bezpieczeństwo Wasze i kurierów, przesyłki pobraniowe można opłacić bezgotówkowo, np. kartą płatniczą. Wybierz wygodną dostawę do paczkomatu InPostW ostatnich dniach udało się nam wprowadzić wygodny sposób dostawy do paczkomatów InPost. Zamówienia można odebrać w najbardziej dogodnym momencie, minimalizując konieczność dotykania panelu paczkomatu. Wystarczy, że skorzystacie z aplikacji InPost Mobile, dostępnej dla telefonów z systemem Android lub iOS. Jej obsługa jest bardzo intuicyjna i pozwoli skutecznie zminimalizować ryzyko ewentualnego zagrożenia. Odpowiedź na każde pytanie - obsługa klienta gotowa do pomocySpecjalnie dla Was wzmocniliśmy działanie naszej infolinii i staramy się jeszcze szybciej udzielać odpowiedzi na zadawane pytania. Jesteśmy do Waszej dyspozycji telefonicznie, mailowo oraz na czacie na Facebooku. Robimy wszystko, by zakupy były bezproblemowe i nie wiązały się z jakimkolwiek ryzykiem. Pracujemy w godzinach 8.00 - 16.00 i jesteśmy otwarci na wszystkie Wasze pytania. Bezproblemowe zwroty - aż 100 dni na zmianę zdaniaWszystkie zakupione u nas towary możecie bezproblemowo odesłać w ciągu 100 dni od daty dostawy. Jeśli z jakiegoś powodu zakupiony produkt nie spełni Waszych oczekiwań lub nie wpasuje się w plany dotyczące wiosennego wietrzenia garderoby, wystarczy odesłać go do naszego magazynu. Szczegółowe informacje na ten temat są dostępne na stronie sklepu w sekcji Zwroty i reklamacje. Pamiętajcie o dodatkowych środkach ostrożnościStosowanie się do zaleceń WHO i Głównego Inspektoratu Sanitarnego to w tym momencie priorytet. Pamiętajcie, aby bezpośrednio po odebraniu i rozpakowaniu paczki dokładnie umyć ręce ciepłą wodą z mydłem lub zdezynfekować je środkiem na bazie alkoholu.
#stayHome #zostanwdomu |