Bokserka
Kategoria:

Bokserka

Kod produktu: TS-A07-008
Producent: Snoopy
Kolory: granatowyModel: bokserkaPostać: Snoopy
  • Bokserka z ozdobną, prasowaną aplikacją z wizerunkiem Snoopiego. Cienkie ramionka z tyłu ściągnięte klinem. Dodatkowo mała aplikacja z tyłu. DUŻA ROZMIARÓWKA!!! 92% bawełna, 8% elastan.
Opinie użytkowników
Ilość opinii: 30 średnia ocena: 4.85
Autor: Anna, Nakło Nad Notecią
Ocena:

Śliczna bluzeczka ;)

Autor: Kamila, Kamienica Polska
Ocena:

Jest cudna ;D Polecam Gorąco !! :)

Autor: Gabriela, Smętowo
Ocena:

Chcę zakupić taką bluzeczkę!! Ale mogę prosić o rozmiary : XS i S ?? Błagam

Autor: Justyna, Chełmża
Ocena:
Jest super fajnie się nosi:)
Autor: Sylwia, Perlejewo
Ocena:
2 Dni temu ją dostałam jest suuper! Wygodna i wgl. fajny materiał. polecam!!!
Autor: Justyna, Poznań
Ocena:

Super bluzeczka, zamówiłam ja w 7 miesiącu ciązy i do dzisiaj nosi sie bez zastrzeżeń:) rozmiar i kolor rewelacja. tylko czemu te koszty przesyłki takie wielkie - byłaby prawie taka druga:)

Autor: Anna, Kowala
Ocena:
Bluzeczka bardzo dobrze się nosi, jest miła w dotyku, wygodna, nie rozciąga się po praniu. Ma śliczny nadruk, który dodaje jej niebywałego uroku. Kolor zgadza się z tym na zdjęciu. Gorąco polecam! Sądzę że nie warto przegapić takiej okazji!!:)
Autor: Joanna, Tymowa
Ocena:
bluzeczka genialna wlasnie dostala :) mam kolorek czarny i fioletowy oba przesliczne :D
Autor: Danuta, Świekatowo
Ocena:
Cudowna bluzeczka!!! :)) Poproszę o xS fioletową :))
Autor: Anna, Chorzów
Ocena:
Koszulka (bokserka) jest świetna polecam każdemu dzisiaj otrrzymałam:)
Autor: Krystyna, Moszczenica
Ocena:
Autor: Agnieszka, Częstochowa
Ocena:
Bokserka
super bokserka romiarowka zgadza sie z podana w tabeli przy zakupie sugerowalam sie ta tabela i rozmiar jest idealny od dawna kupuje ubrania w butiku i nigdy nic sie z ubraniami nie dzieje rewelacyjne gatunki ubran za niewielka cene.Teraz 1 raz kupilam w internetowym butiku poniewaz balam sie ze ze bez mierzenia zle dobiore rozmiary ale nie ma co sie obawiadz:D:D a po za tym u nas w czestochowie jak odwiedzilam butik nie bylo na sklepie takich fajnych t-shirt-ow jak tu:D:D wiec kupilam i jedno co moge powiedziec juz zawsze bede kupowac:D:D:D:D:D:D:
Autor: Weronika, Szczecin
Ocena:
mam taka granatowa jest boska ;)
Autor: Agnieszka, Radom
Ocena:
świetna bluzeczka...mama różową- kolor żywy i bajeczny
Autor: Wioletta, Sieniawa
Ocena:
Właśnie ją dostałam:) Jest $$liczna:):)
Autor: Natalia, Deszczno
Ocena:
Mam taką różową , ale kolor jest ciemniejszy niż na obrazku reszta OK - 4
Autor: Magda, Międzyrzec Podlaski
Ocena:
śliczna ,chciałaby ją dodać do ulubionych ale nie wiem ja
Autor: Magda, Lemierzyce
Ta bluzeczka jest bardzo ładna, kobieca, nadaje lekkości. Ma to "coś", jest seksowna, ma fajny duży dekolt, który podkreśla sylwetkę, na pewno każda kobieta wyglądałaby w tej bluzce świetna. Nadaje się na impreze , ale nie tylko . Polecam!
Autor: Alicja, Pieszyce
Ta bokserka jest REWELACYJNA !!! Świetnie dopasowana do ciała i uwydatnia dekold :P B. dobrze się pierze i nie mam problemu z trudnymi plamami < po truskawkach > :D Polecam ją wszystkim bo cena też jest niewielka :) i można zaoszczędzić na jakieś odjazdowe szorty do NIEJ,kupione oczywiście w sklepie internetowym BUTIK :D JEST DUŻA RÓŻNORODNOŚĆ KOLOROWA!!! Ja mam taką brązową która podkreśla opaleniznę !
Autor: Malwina, Przystajń
Ocena:
Mam turkusową. śliczna tylko jedno ale... trochę za szeroka pod pachami... ale i tak daję 5 :)
Autor: Aleksandra, Radzymin
Ocena:
super top. super szybka dostawa jestem zadowolona
Autor: Karolina, Kartuzy
fantastyczna! na topie.! polecam
Autor: Ala, Częstochowa
Ocena:
tutaj pisze że jest to duża rozmiarówka..i własnie dlatego troche sie waham Prosze, pomóżcie. Normalnie noszę rozmiar S i XS więc czy ta S nie będzie na mnie za duża ??
Autor: Anna, Głogoczów
Ocena:
Koszulka jest po prostu FANTASTIC. Taka śmiechowa. Tak dokładnie, to mam ją w kolorze czekoladowym. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Generalnie, bardzo na plus.
Autor: Andżelika, Kłodawa
Ocena:
Dałabym więcej niż 5 .. bo bluzka jest świetna.... Polecam..
Autor: Agnieszka, Knurów
Ocena:
Mam żółciudką :* Prześliczna :*
Autor: Justyna, Krzczonów
Ocena:
Bluzka jest prześliczna i na zdjęciu i na żywo... :) Kupiłam fioletową i właśnie ją otrzymałam :)
Autor: Klaudia, Łazy
Ocena:
Kupiłam sobie taką granatową:)...i jest na prawde świetna ale szkoda że nie poczekałam bo są teraz takie super kolory...;))...i oczywiście jest mój rozmiar...;P
Autor: Dorota, Brańsk
Ocena:
Śliczna, tylko że nie mój rozmiar... ;(
Autor: Aleksandra, Stara Bystrzyca
Śliczniutki, ale nie ma mojego rozmiaru...;(
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij