Bokserka
Kategoria:

Bokserka

Kod produktu: TM-09033
Producent: Muppet Show
Kolory: zielonyKolory: czarnyKolory: czerwonyKolory: zoltyModel: bokserkaPostać: ZwierzakPostać: Muppets
  • Bokserka z ozdobną, prasowaną aplikacją. Cienkie ramionka z tyłu ściągnięte klinem. 92% bawełna, 8% elastan.
Opinie użytkowników
Ilość opinii: 18 średnia ocena: 5.00
Autor: Katarzyna, Zabłudów
Ocena:
Dzisiaj dostałam tę bluzkę jest po prostu boska ;** A zwłaszcza żółta ;** Materiał jest po prostu cudowny ;)))))
Autor: Martyna, Knurów
Ocena:
Mam tą bluzkę żółtą. Jest prześliczna!! Polecam
Autor: Elwira, Poznań
Ocena:
Bluzeczka jest rewelacyjna!!! Ja kupiłam czarna i jestem bardzo zadowolona.Wzór się genialnie mieni :) Materiał jest bardzo elastyczny.
Autor: Anna, Chorzów
Ocena:
dzisiaj otrzymałam, koszulka świetna mam taką tylko żółtą.
Autor: Gabriela, Tarnow
Ocena:
Śliczna bluzeczka! Polecam , wygodna i urocza! Mam kolorowa ;*
Autor: Magda, Głowaczów
Ocena:
Świetna bluzeczka, kupiłam sobie taką różową w sklepie i świetnie się sprawdza. Ma cudny krój, śliczny nadruk (kocham Muppety) i ogólnie rzecz biorąc jest świetna xD
Autor: Iga, Starachowice
Ocena:
Bluzka jest świetna, oczywiście 5 gwiazdek:) Dlaczego? * Zacznę może od tego, że jestem fanką Kermita i wszystkich Muppetów. Dlatego wielki plus dla Butiku za wprowadzenie takiej właśnie kolecji do sklepów. * Kolejny plus za krój- kocham bokserki i składają się na całą moją szafę. Fajnie też wyglądają tutaj ramiona ściągnięte klitem z tyłu. * Bluzeczkę wybrałam czarną, co razem z połyskującym w słońcu czarnym nadrukiem ładnie prezentuje się podczas wakacyjnych wypadów. * Bokserka jest bawełniania, a dzięki dodatku elastanu dopasowuje się do ciała:) * Cena także jest atutem, bo nie jest zbyt wysoka. Rozmiar który zakupiłam to L - mam 173cm wzorstu i wszystko pasuje:) Bluzka ma mój ulubiony krój, nadruk zdradza moje wielkie zamiłowanie do Muppetów, do tego wszyscy mówią, że świetnie się w niej prezentuję:) Czego chcieć więcej? Polecam!
Autor: Agata, Pruszków
Ocena:
Ten Top jest po prostu B O S K I ! Nie da się opisać słowami jak fantastycznie leży i podkreśla figurę którą nie jedna z nas może się pochwalić ;). Świetnie nadaje się na wakacyjne wypady na plaże, do miasta... wszędzie! Mam taką czerwoną i nie dość że bardzo przyciąga wzrok to jeszcze wzbudza zachwyt :D!
Autor: Martyna, Radom
Ocena:
Świetna bokserka odzwierciedlająca szaloną osobowośc, przyciąga spojrzenia. Idealna dla osób, które lubią się wyrózniac z szarego tłumu. Jakościowo - wzorowa, kolorystyka na czasie. Żółta jest świetna. ^^
Autor: Anna, Łączna
Ocena:
Mam czerwoną ;D.! jest śliczna, na początku ,myślałam że nadruk szybko się spierze ale jednak nie . xD dla dziewczyn o wzroście powyżej 170 cm , L-ka będzie idealna.;]
Autor: Anna, Żyznów
Ocena:
Jedyne co jest złe, to to, że na zdjęciu kolory są jaśniejsze niż w rzeczywistości, w każdym razie kupiłam żółtą jest taka... kochana^^
Autor: Patrycja, Kuślin
Ocena:
Naprawde Świetna bluzka ! I nawet tabela rozmiarów jest ! Bluzki bardzo wymiarowe, i strasznie wygodne i stylowe ! Polecam.
Autor: Aleksandra, Radziwiłłów Maz.
Ocena:
Marysiu, myślę że na dyskotekę szkolną spokojnie się ta bluzka nadaje. Świetna jest ;]]
Autor: Maria, Chełmiec
Ocena:
Jest świetna zwłaszcza ta czarna ;) jak myślicie dobra na dyskotekę szkolną ??????
Autor: Barbara, Gniezno
Ocena:
czarna jest świetna ;)
Autor: Karolina, Wąsewo
Ocena:
ona jest cudna muszę ją mieć xD X__X
Autor: Karolina, Kartuzy
Ocena:
bluzeczka jest super ;P super lezy ogolnie jest ok ^^ xD
Autor: Monika, Połaniec
czy będą takie w rozmiarze XL bo obawiam się, iż L będzie za mała z powodu mego wzrostu. XL była by w sam raz...
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij