Spodnie For Fitness
Kategoria:

Spodnie For Fitness

Kod produktu: FF-DR-12008
Producent: For Fitness
  • Fantastyczne spodnie dresowe For Fitness wykonane z grubego materiału. Spodnie posiadają dwie kieszenie z przodu są zwężane u dołu. Spodnie regulowane w pasie troczkami. Skład:80% bawełna, 20% poliester.
Opinie użytkowników
Ilość opinii: 46 średnia ocena: 4.76
Autor: Paulina, Bełchatów
Ocena:
Ładny kolor, przyjemny materiał. I krój który sprawił że polubiłam dresy
Autor: Ewa, Łódź
Ocena:
Do biegania idealnie mi odpowiadają. Miły materiał, ładny kolor. Polecam :)
Autor: Martyna, Warszawa
Ocena:
Super, super, super!
Autor: Basia, Gdańsk
Ocena:
Super spodnie, kupione w dobrej cenie więc jeszcze lepsze :) przyjemny materiał, odpowiednia długość, polecam :)
Autor: Katarzyna, Nowa Iwiczna
Ocena:
wygodne i z dobrego jakościowo materiału. rozmiar można brać mniejszy- są luźne a i materiał jest rozciągliwy
Autor: Martina, Rożental
Ocena:
Produkt zgodny z opisem. Ładny kolor. ROZMIAR IDEALNY.
Autor: Anna, Zator
Ocena:
spodnie super, wygodne, dobry materiał, polecam brać rozmiar mniejsze.
Autor: Anna, Raszyn
Ocena:
wygodne, zgodne z rozmiarem, grubsze, dobrej jakości, polecam
Autor: Monika, Jakubowice Konińskie
Ocena:
Bardzo wygodne spodnie, w sam raz do wygibasów :)
Autor: Agnieszka, Wojkowice
Ocena:
Spodnie super, bardzo wygodne. Polecam :)
Autor: Dorota, Motycz
Ocena:
Wygodne, kolor zgodny ze zdjeciem. Polecam.
Autor: Patrycja, Szydłowiec
Ocena:
Produkt zgodny z opisem, kolor się zgadza. Szczerze polecam ;)
Autor: Ilona, Chorzele
Ocena:
Super spodnie rozmiar ok.
Autor: Alina, ŁÓDŹ
Ocena:
Spodnie bardzo fajne , zazwyczaj kupuję XL , tu kupiłam L , są OK
Autor: Alicja, Grębocice
Ocena:
W końcu znalazłam spodnie, które są naprawdę długie, a mam z tym duży problem. Polecam!
Autor: Joanna, Bystre
Ocena:
Super spodnie. Ładny kolor. Polecam
Autor: Gabriela, Sosnowiec
Ocena:
Spodnie są w porządku, ładnie wyglądają. Trochę dziwnie uszyte kieszenie, bardziej z przodu niż w klasycznych spodniach od dresu, ale można się przyzwyczaić. Dla mnie raczej do domu lub na trening niż na ulicę.
Autor: Barbara, Andrychów
Ocena:
Spodnie super mam długie nogi i obawiałam się czy nie będą za krótkie ale są idealne, kolor super, materiał porządny w promocyjnej cenie super :-)
Autor: Angelika, Żory
Ocena:
Na modelce wyglądają fajnie, a ja mimo odpowiedniego rozmiaru wyglądam jak w worku, ale za taką cene szkoda odsyłać :D będą po domu :)
Autor: Halina, Międzyzdroje
Ocena:
Spodnie fajne, zamówiłam L i są na mnie dobre. Mój rozmiar to M/L i te są akurat na mnie.
Autor: Jolanta, Stawiguda
Ocena:
Ladniej prezentują się na zdjęciu, kupiłam roz XL przy wzroście 176 i sa na dlugosc dobre. Kroj prosty za taka cene warto kupic chociażby do domu.
Autor: Katarzyna, Poręba
Ocena:
kupiłam koleżance na ćwiczenia-jest bardzo zadowolona
Autor: Elżbieta, Kraków
Ocena:
Spodnie fajne, ale okazaly sie za duze. Trzeba kupic rozmiar mniejsze.
Autor: Karolina, Ołpiny
Ocena:
Świetne spodnie, rozmiar ok.
Autor: Klaudia, łódź
Ocena:
Nosze rozmiar S/M. Kupiłam rozmiar M, są trochę luźne , alena długość dobre. Jestem z nich zadowolna i spełniły moje oczekiwania :) Ogólnie polecam.
Autor: Milena, Strawczyn
Ocena:
Jak dla mnie spodnie bez rewelacji. Strasznie się rozciągają i są ciężkie. Plus za to, że są długie i mają fajny kolor.
Autor: Sonia, Tychy
Ocena:
kupiłam xl (mam 176 cm wzrostu) długość idealna, fajny materiał, kolor troszkę inny niż na zdjęciu
Autor: Jadwiga Grażyna, Wrocław
Ocena:
Spodnie b.fajne,noszę rozmiar M/L - wziełam spodnie w rozmiarze L i sa ok. Produkt godny polecenia i do tego taka cena!
Autor: Karolina, Ciechanów
Ocena:
Spodnie naprawdę fajne, zamówiłam swój rozmiar M i długość okazała się odpowiednia. Poza tym mają ładny kolor. Dostawa jak zwykle bardzo szybka. Szczerze polecam.
Autor: ANETA, LEGIONOWO
Ocena:
Fason super , do tego ładne kolory .Dla mnie długość idealna .
Autor: Marta, Krasnik
Ocena:
spodnie po prostu super, fajna dlugosc-idealna ,POLECAM!!!!
Autor: Magdalena, Kraków
Ocena:
Super spodnie. Grube i ciepłe :-) polecam brać rozmiar mniejsze
Autor: Natalia, Łask
Ocena:
Spodnie ciepłe, fajnie leżą. Proponuję jedynie wziąć rozmiar mniejsze od normalnego, który się nosi :)
Autor: Sandra, Chorzów
Ocena:
Materiał dobry, śliczny kolor i fason.Zamawiałam wcześniej czarne i długość okazała się idealna w rozmiarze XL. Te też zamówiłam Xl-ki i niestety są za krótkie i nie nadają się na wyjścia na ulicę ;(
Autor: Anna, Gdańsk
Ocena:
spodnie godne uwagi,długość odpowiednia.
Autor: Dominika, Wiżajny
Ocena:
Super spodnie. Grube i ciepłe :-) a zatem wygodne i śliczne.
Autor: Aleksandra, Szydłowiec
Ocena:
spodnie sa super!!!!!kolor bardzo fajny i fason!!!!!!!polecam w 100%
Autor: Patrycja, Inowłódz
Ocena:
Spodnie są super, ale zamówiłam za duże. Radzę zamawiać rozmiar mniejsze, chyba że lubicie bardzo długie. Polecam.
Autor: Karolina, Skawina
Ocena:
Spodnie z fajnego materiału, mają fajny kolor, wygodne, ale za krótkie(inne spodnie z tego rozmiaru były ok)
Autor: Kinga, Wągrowiec
Ocena:
Super spodnie :D bardzo ciepłe polecam :)))
Autor: Katarzyna, Sasino
Ocena:
Szybka dostawa, dobry kontakt . Polecam.
Autor: Magdalena, Radom
Ocena:
Przesyłka błyskawiczna. Produkt zgodny z opisem. Przemiły kontakt z obsługą klienta-wszystko na spokojnie załatwione :)
Autor: Ilona, Lubawka
Ocena:
Śpodnie super, niestety rozmiar S okazał się za duży i oddałam mamie.
Autor: Natalia, Werbkowice
Ocena:
Spodnie rewelacyjne. Bardzo wygodne i bardzo miłe w dotyku. Polecam jak najbardziej :)
Autor: Sylwia, Kiełpin
Ocena:
Jak dla mnie spodnie rozmiar S okazały się za krótkie. na zdjęciu wyglądają lepiej.
Autor: Alicja, Białogard
Ocena:
Polecam !
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij