Spodnie

Spodnie

Kod produktu: EL-SP-14102
Producent: Forever Pink
Opinie użytkowników
Ilość opinii: 25 średnia ocena: 5.00
Autor: Karolina, Lubicz
Ocena:
Spodnie idealnie leżą, dokładnie takie jak na zdjęciu, rozmiarówka też, polecam :)
Autor: Lilia, Czarnków
Ocena:
Bardzo fajne spodnie, super materiał, krój, kolor. Wygodne i modne!Uwaga: wypadają o rozmiar większe.
Autor: Jolanta, Częstochowa
Ocena:
Nie banalny kolor.Gatunkowo materiał bardzo dobry.Biorąc pod uwagę , że spodnie są lekko elastyczne moim zdaniem bez obaw można dokonać zakupu nr mniejszy aniżeli nosimy.
Autor: Dorota, K-Koźle
Ocena:
Fajne , juz 2 mam z tego modelu , kolor czerwony nie pomaranczowy
Autor: Monika, Domaniewice
Ocena:
śliczne spodnie,wygodne,idealnie dopasowane, kolejny bardzo udany zakup w tym sklepie:)
Autor: Lubow, Serock
Ocena:
Super spodenki,ładny kolor i porządny materiał,36 jest jak 38.
Autor: Patrycja, Rawicz
Ocena:
Rewelacja!!! Piękny, soczysty kolor, świetny materiał, super odszyte, mega detale, rozmiar idealny jaki noszę 42 :) Żałuję jedynie, że nie kupiłam od razu czarnych...bo nie było rozmiaru ;) POLECAM :)))
Autor: Monika, Nowa Ruda Słupiec
Ocena:
spodnie sa super, takie jak na zdj, posiadam jeszcze czarne do czrnych sie wszystko przyczepia, ale polecam i te i czarne, i ja musialam brac rozm mniejesze
Autor: Małgorzata, Czeladź
Ocena:
Gorąco polecam, spodnie jak na zdjęciu, dobrze się układają, elastyczne, lekko się rozciągną, także rozmiarówka o 1 w dół.
Autor: Magdalena, Żnin
Ocena:
Kolor bardzo intensywny i wcale nie pomarańczowy, a czerwony, zupełnie jak na zdjęciu. Spodnie ładnie leżą. Noszę rozmiar 40, ale zamówiłam 38 i bardzo się z tego cieszę, bo 40-tka byłaby za duża.
Autor: Justyna, Sochaczew
Ocena:
Kolor jak na zdjęciu, trochę szerokie na dole ale ogólnie jestem zadowolona :) polecam
Autor: Marta, KOŁACZKOWO
Ocena:
świetne spodnie polecam:)
Autor: Ewelina, Pysznica
Ocena:
Spodnie są rewelacyjne, super materiał i bardzo wygodne. Szczerze polecam.
Autor: Michalina, Raciborz
Ocena:
Spodnie rewelacyjne,kolor czerwony a nie pomarańczowy jak w opisie. Myślę juz o zakupie kolejnych w innym kolorze . Polecam!
Autor: Justyna, Zaklików
Ocena:
Spodnie bardzo ładne. Super materiał kolor jak na zdjeciu, super sie noszą. Polecam
Autor: Monika, Wola
Ocena:
Świetne spodnie, miękki, przewiewny i wygodny materiał. Fajne kieszonki. Mam w talii 74 cm i rozmiar 36 pasował idealnie. Kolor żywy czerwony, ekspresowa dostawa i powiadomienie o przesyłce krok po kroku. Duża promocja :)
Autor: Agnieszka, Poznań
Ocena:
Niestety nie trafiłam w rozmiar i musiałam odesłać. Nosze 38 i takie kupiłam, a okazały się nieco za małe. Ale same spodnie urocze.
Autor: Róża, Bolesławiec
Ocena:
kolor spodni jest rewelacyjny - żywa czerwień, robi wrażenie! spodnie są elastyczne więc ładnie się układają. Poza tym rozmiar zgodny, nie brałam niższego ani wyższego - taki jak zawsze noszę i pasują :)
Autor: AGNIESZKA, ALEKSANDRÓW KUJAWSKI
Ocena:
Rewelacyjne spodnie!
Autor: Kinga, Przesieka
Ocena:
Spodnie sa bardzo dopasowane i wygodnie. Materiał dobrej jakości. Rozmiar zgodny z rozmiarówką. Kolor takze zgadza sie jak na zdjęciach. Polecam:)
Autor: Patrycja, Szydłowiec
Ocena:
Spodnie są rewelacyjne, super materiał, kolor intensywny, fajnie się nosi, polecam! :)
Autor: Justyna, Śniadowo
Ocena:
Spodnie super, kolor żywy czerwony, rozmiarówka ok. Bardzo fajny materiał, doskonale dopasowuje się do ciała. Jestem bardzo zadowolona z zakupu.
Autor: Monika, Zator
Ocena:
Spodnie super,materiał rozciągliwy na co dzień nosze rozmiar 40 zaryzykowałam 38 i są idealne kolor obłędny.Polecam!!!
Autor: Ewa, Pruszków
Ocena:
Spodnie są bardzo elastyczne. Kolor odpowiada zdjęcią. Mam ok 110cm w najszerszym punkcie bioder i rozmiar 42 pasuje.
Autor: KARINA, JEMIELNICA
Ocena:
Spodnie rewelacja, materiał miękki, elastyczny, leżą jak ulał. Kolor taki sam jak na zdjęciu, żywy czerwony.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij