Jasnobrązowa pikowana torebka na ramię
Kategoria: Akcesoriatorby

Jasnobrązowa pikowana torebka na ramię

Kod produktu: HC-TR-14110
Producent: Butik
  • 100% poliuretan
Opinie użytkowników
Ilość opinii: 11 średnia ocena: 4.45
Autor: Katarzyna, Gdańsk
Ocena:
Torba jest naprawde ladna. Zamki sa dosyc slabe , napewno tez bedzie sie scierac ,jak kazda torba ,ale za ta cene jestem zadowolona z zakupu :)
Autor: Ewa, Łódź
Ocena:
Noszę ją już od kilku miesięcy i nie mam do niej żadnych zastrzeżeń. Pojemna i wygodna.
Autor: Natalia, Werbkowice
Ocena:
Torebka ładna, tak jak pisały dziewczyny jest większa niż się spodziewałam ale to na plus :) jestem bardzo zadowolona :)
Autor: Dorota, Warszawa
Ocena:
Autor: Patrycja, Kluczewsko
Ocena:
Bardzo ładna torebka, troszkę większa niż się spodziewałam :) polecam :)
Autor: Anna, Bartoszyce
Ocena:
Torebka ładna i dobrze się nosi.
Autor: Sylwia, Żywiec
Ocena:
Nie zgadzam się z opinią, ze torebka po tygodniu jest do wyrzucenia. Mi osobiście przypadła do gustu, jestem zadowolna z zakupu. Noszę cały czas od miesiąca i nie widzę żadnych zniszczeń :P pojemna i wygodna.
Autor: Magdalena, Tychy
Ocena:
Fajna torebka pojemna
Autor: Agnieszka, Poznań
Ocena:
Fajna, wygodna, ładny odcień brązu, mam tez czerwona i jestem bardzo zadowolona.
Autor: Patrycja, Krasnystaw
Ocena:
Na zdjęciu jest bardzo ładna ale na żywo nie jest zbyt piękna. Jakoś wykonania jest bardzo słaba. Już po tygodniu jest do wyrzucenia.
Autor: Katarzyna, Pruszków
Ocena:
Na zdjęciu wygląda fajnie, w rzeczywistości nie bardzo mi się podoba, chyba ją zwrócę :-(
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij