Brak zdjęcia
Bluzka
Bluzka Bluzka Bluzka

Bluzka

logo

27.84brutto + koszty wysyłki

Ocena 4.56/5

Na podstawie 9 opinii.

Dostawa od 9,99 zł. Zamów teraz!
X
Kod produktu: BTK-4073
OpisZwroty i wymiana
Bluzka z ozdobną, prasowaną aplikacja z przodu. Dekolt w serek. Na dole i na rękawach ściągacz. 92% bawełna, 8% elastan.

Tabela rozmiarów

rozmiar / cmwzrostobwód kl. piersiowejobwód bioder
XXS 146 76 84
XS 152 80 88
S 158 84 92
M 164 88 96
L 170 92 100
XL 176 96 104
XXL 182 100 108
XXXL 188 104 112
Podziel sięPodziel się

Newsletter

Tabela rozmiarów

rozmiar / cmwzrostobwód kl. piersiowejobwód bioder
XXS 146 76 84
XS 152 80 88
S 158 84 92
M 164 88 96
L 170 92 100
XL 176 96 104
XXL 182 100 108
XXXL 188 104 112
Poleć ten produkt:

Jeżeli chcesz poinformować swojego znajomego o produkcie, który Twoim zdaniem może go zainteresować, skorzystaj z poniższego formularza.

Do:
Podpis:
Treść:

Opinie klientów o produkcie

Dodaj opinie
  • 5/5Bluzka Bluzka w rzeczywistości jest bardzo fajna ja przymierzałam ją w sklepie i bardzo fajne się układała ;)Opinia dodana 2009-02-14 przez:
  • 4/5Bluzka Ja ją mam od tygodia i jest śliczna! TYLKO, że troszkę mi za duża, bo wziełam M a powinnam S, ale... musiałam ją mieć! xD ;DOpinia dodana 2009-02-14 przez:
  • 5/5Bluzka nie wiem czy ta bluzka jest taka sama w rzeczywistości:// a chciałabym ją zamówic... poradzcie mi co mam robic:)Opinia dodana 2009-02-05 przez:
  • 5/5Bluzka podoba mi sie ;P ladna jest xD zamowie dzisiaj ! pozdro!Opinia dodana 2009-01-28 przez:
  • 5/5Bluzka Dostałam bluzkę dzisiaj rano . Przyszła mi po 1 dni . PolecamOpinia dodana 2009-01-14 przez:
  • 3/5Bluzka właśnie ją dostalam.. muszę przyznać ,że nie jest taka jak na zdjęciu/ ma strasznie szerokie rękawy i duzy dekolt (i odstaje z tyłu) ,byc moze to kwestia za dużego rozmiaru ale inne bluzki zamawialam w tych samych rozmiarach i są dobre;// ogolnie bluzka nie ejst taka zla ;|Opinia dodana 2009-01-08 przez:
  • 4/5Bluzka Bluzeczka super.Lezy świetnieOpinia dodana 2008-11-24 przez:
  • 5/5Bluzka Kupię sobię Ją... xDOpinia dodana 2008-11-02 przez:
  • 5/5Bluzka Zamówiłam ja...:):) mam nadzieje ze sie nie zawiode:):):) bluzeczka na zdjeciu wyglada boosko:):):) zobaczymy jak bedzie w realu. Interesuje mnie jednak jeszcze ile możne trwać przesyłka do domu???? :):)Opinia dodana 2008-10-12 przez:
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij