Brak zdjęcia
Bluzka
BluzkaBluzkaBluzka

Bluzka

logo

30.15 zł27.84brutto + koszty wysyłki

Taniej o 8%, oszczędzasz 2.31 zł
Ocena 4.91/5

Na podstawie 23 opinii.

Dostawa od 9,99 zł. Zamów teraz!
X
Kod produktu: AS-BZ-09079
OpisZwroty i wymiana
Urocza bluzka w paski. U dołu ściągacz. Dekolt w serek. Na lewej piersi mała aplikacja. 95% bawełna, 5% elastan.

Tabela rozmiarów

rozmiar / cmwzrostobwód kl. piersiowejobwód bioder
XXS 146 76 84
XS 152 80 88
S 158 84 92
M 164 88 96
L 170 92 100
XL 176 96 104
XXL 182 100 108
XXXL 188 104 112
Podziel sięPodziel się

Newsletter

Tabela rozmiarów

rozmiar / cmwzrostobwód kl. piersiowejobwód bioder
XXS 146 76 84
XS 152 80 88
S 158 84 92
M 164 88 96
L 170 92 100
XL 176 96 104
XXL 182 100 108
XXXL 188 104 112
Poleć ten produkt:

Jeżeli chcesz poinformować swojego znajomego o produkcie, który Twoim zdaniem może go zainteresować, skorzystaj z poniższego formularza.

Do:
Podpis:
Treść:

Opinie klientów o produkcie

Dodaj opinie
  • 5/5Bluzka

    Bluzeczka świetna, fajnie leży, materiał dobrej jakości :-) POLECAM

    Opinia dodana 2010-03-03 przez:
  • 5/5Bluzka

    Jak juz pisalam - bluzka extra :)

    Opinia dodana 2010-02-23 przez:
  • 5/5Bluzka

    Bluzeczka jest wspaniała... Świetnie dopasowuje się do figury ^^ Polecam xD

    Opinia dodana 2010-02-15 przez:
  • 5/5Bluzka

    Bluzeczka jest prześliczna,idealny materiał, doskonale dopasowana, bardzo szybka dostawa,paczka szczelnie zapakowana, przemiły kontakt wszystko dokładnie opisane w meilach jestem bardzo zadowolona z zakupu. POLECAM wszystkim, którzy się zastanawiają nad zakupem przez internet :)

    Opinia dodana 2010-02-09 przez:
  • 5/5Bluzka

    Bluzka jest super..mam taka granatowa :) ładnie leży polecam

    Opinia dodana 2010-02-03 przez:
  • BluzkaDopasowuje się świetnie do ciała, jest długa wiec zarazem miło ciepła. wygląda rewelacyjnie.Opinia dodana 2010-01-26 przez:
  • 5/5Bluzka

    można prosić o rozmiar M szary ??

    Opinia dodana 2010-01-24 przez:
  • 5/5Bluzka

    Bluzeczka super polecam wszystkich do zakupu pozdrawiam

    Opinia dodana 2010-01-19 przez:
  • 5/5Bluzka

    Mam taką granatową i bardzo dobrze się ją nosi. Nie mam na co narzekać. :)

    Opinia dodana 2010-01-11 przez:
  • 5/5Bluzka

    Zamawiałam bluzeczę świetnie leży naprawę polecam gorąco miła obsługa szybka dostawa napewno bedę korzystać z tego sklepu Pozdrawiam i zachęcam wszystkich do zakupu:)

    Opinia dodana 2010-01-11 przez:
  • 5/5Bluzka

    Fajna tunika,ładnie leży super do leginsów. Małgorzata,Ustka

    Opinia dodana 2010-01-03 przez:
  • 4/5Bluzka

    Fajna, już dawno ją kupiłam ale czarną (paski są w kolorze kremowym). Tylko, że u mnie jest dość wycięty dekold. haha :) daje 4/5 i gorąco polecam !

    Opinia dodana 2009-12-30 przez:
  • 5/5Bluzka

    Mam taką granatową i jest bardzo wygodna. Świetnie się ją nosi;) Polecam!

    Opinia dodana 2009-12-28 przez:
  • 5/5Bluzka

    śliczny kolor bluzki :) kupiłam sobie taka i jestem zadowolona

    Opinia dodana 2009-12-23 przez:
  • 5/5Bluzka

    Rzeczywiście bluzka wygląda trochę inaczej niż na zdjęciu, ale też jest ładna:)

    Opinia dodana 2009-12-14 przez:
  • 5/5Bluzka

    Mam tą tunikę w kolorze niebieskim i jest świetna ;DD

    Opinia dodana 2009-11-24 przez:
  • 5/5Bluzka

    Jestem w posiadaniu granatowej :), jest długa, milutki materiał, polecam :)

    Opinia dodana 2009-11-16 przez:
  • 5/5BluzkaMam taką szarą i jest świetna zwłaszcza do leginsów :)Opinia dodana 2009-11-03 przez:
  • 5/5Bluzka

    Bluzka w rzeczywistosci wygląda troszke inaczej ale jest dluga i sie dopasowuje do ciała

    Opinia dodana 2009-10-30 przez:
  • 5/5Bluzkaświetna bluzka, fajnie dopasowana, delikatna dla ciała.Mam granatowąOpinia dodana 2009-10-17 przez:
  • 5/5Bluzkamożna prosić o rozmiar M granatowy ?Opinia dodana 2009-09-25 przez:
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij