Brak zdjęcia
Bluzka
BluzkaBluzkaBluzkaBluzkaBluzka

Bluzka

logo

39.90brutto + koszty wysyłki

Ocena 5.00/5

Na podstawie 7 opinii.

Dostawa od 9,99 zł. Zamów teraz!
X
Kod produktu: SN-BZ-11020
OpisZwroty i wymiana

Bluzka z długim rękawem, w paski. Półokrągły dekold. Uroku dodaje przyszyty kwiat w formie broszki.

Skład: 95%bawełna, 5%elastan.

W zależności od tego z czym ją zestawimy sprawdzi sie doskonale w szkole, w pracy jak i na codzień. Dobrze komponuje się z żakietem i kardiganami. Nie wymaga dodatkowych ozdób w formie biżuterii czy materiałowych detali.

Tabela rozmiarów

rozmiar / cmwzrostobwód kl. piersiowejobwód bioder
XXS 146 76 84
XS 152 80 88
S 158 84 92
M 164 88 96
L 170 92 100
XL 176 96 104
XXL 182 100 108
XXXL 188 104 112
Podziel sięPodziel się

Newsletter

Polecamy

  • Czerwony komin o grubych oczkach

Tabela rozmiarów

rozmiar / cmwzrostobwód kl. piersiowejobwód bioder
XXS 146 76 84
XS 152 80 88
S 158 84 92
M 164 88 96
L 170 92 100
XL 176 96 104
XXL 182 100 108
XXXL 188 104 112
Poleć ten produkt:

Jeżeli chcesz poinformować swojego znajomego o produkcie, który Twoim zdaniem może go zainteresować, skorzystaj z poniższego formularza.

Do:
Podpis:
Treść:

Opinie klientów o produkcie

Dodaj opinie
  • 5/5BluzkaŚwietna bluzka, bardzo ładny żywy kolor. Polecam :)Opinia dodana 2012-11-18 przez:
  • 5/5Bluzkabluzka bardzo ładna chetnie chciałabym ja kupic:)Szkoda że nie ma juz rozmaru M i wiekszego wyboru koloru:(Opinia dodana 2012-11-13 przez:
  • 5/5BluzkaBardzo fajna bluzeczka ale jak na rozmiar M jest za duza i troszkę za długa ;)Opinia dodana 2012-11-05 przez:
  • 5/5BluzkaBoski kolor!!:) Bardzo przyjemny materiał!!Opinia dodana 2012-11-02 przez:
  • 5/5BluzkaBardzo ładna bluzeczka,długość też ok tylko powinien byc mniejszy dekolt.Opinia dodana 2012-11-01 przez:
  • 5/5Bluzka

    Bardzo fajna bluzka, mi się podoba to, że jest dłuższa (pokazane jest to na zdjęciu), bo dzięki temu nie podnosi mi się ciągle, jak to często bywa. Bardzo fajny, żywy kolorek

    Opinia dodana 2012-10-31 przez:
  • 5/5Bluzka

    Bluzka ma bardzo ładny kolor, ale jak na rozmiar S to jest bardzo długa.

    Opinia dodana 2012-10-31 przez:
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij