Akcja promocyjna

Zamówienia | Centrum pomocy eButik.pl

Profil klienta
Informacje o produktach
Zamówienia
Płatności
Terminy i dostawy
Wymiany, zwroty, reklamacje

ZAMÓWIENIA



 

Jak mogę złożyć zamówienie?

Proces zakupowy na eButik.pl jest bardzo intuicyjny i trwa dokładnie tyle, ile potrzebujesz. Wystarczy, że wybierzesz interesujące Cię produkty i dodasz je do swojego koszyka zakupowego. Jeśli chcesz zebrać więcej produktów, kliknij przycisk „Kontynuuj zakupy”, który pojawi się na środku strony. Po skompletowaniu wszystkich towarów przejdź do swojego koszyka, klikając w jego ikonę w prawym górnym rogu strony. Jeśli posiadasz kupon rabatowy, możesz skorzystać z niego na tym etapie, wpisując ciąg znaków i akceptując użycie przyciskiem „Zatwierdź” . Przejdź dalej, klikając przycisk na dole strony i na kolejnych podstronach uzupełnij formę dostawy i preferowaną formę płatności. Sprawdź również, czy wskazane dane teleadresowe są aktualne – dokładnie w takiej postaci zostaną przekazane firmie transportowej, która będzie realizować dostawę.

Skąd mogę otrzymać kupon rabatowy na zakupy?

Voucher ze zniżką możesz otrzymać w paczce z zamówieniem jako nasze skromne podziękowanie za to, że jesteś z nami. Może się również zdarzyć, że kod rabatowy na aktualne promocje otrzymasz w naszym newsletterze. Kuponu lub kodu rabatowego możesz użyć podczas składania zamówienia. Na górze strony widoczne jest wtedy pole na kod rabatowy. Wystarczy wpisać kod i nacisnąć przycisk „Zatwierdź”. Wtedy wartość zamówienia zostanie odpowiednio pomniejszona. Pamiętaj, że w jednym zamówieniu można użyć tylko jednego kodu.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Nasi konsultanci chętnie pomogą w procesie zakupowym. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, dzwoniąc na numer infolinii. Pamiętaj, że do złożenia zamówienia konieczne jest posiadanie konta na naszej stronie, dlatego ważne jest, aby przed rozmową z konsultantem przygotować adres mailowy lub numer telefonu przypisany do konta klienta. Warto także przygotować listę produktów do zamówienia.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Po poprawnym złożeniu zamówienia otrzymasz mailowe potwierdzenie zakupu. Każdorazowo przy zmianie statusu będziemy Cię informować o kolejnym etapie realizacji. Dodatkowo bieżący status transakcji możesz podejrzeć pośród bieżących zakupów w sekcji „Zamówienia i dostępne środki” w zakładce „Twoje konto”.

Czy mogę połączyć kilka zamówień w jedno większe?

Łączenie zamówień jest możliwe we wczesnym etapie realizacji. Jeśli zamówienia posiadają status „nieobsłużone” lub „oczekuje na wpłatę”, wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta i wskażesz numery zamówień do połączenia. Z uwagi na dynamiczny proces realizacji zamówień polecamy kontakt telefoniczny, aby mieć pewność, że możliwość połączenia zamówień nie przepadnie. W przypadku pomyślnego połączenia zamówień koszt przesyłki zostanie naliczony tylko jeden raz.

Jak zmienić adres dostawy?

Dane teleadresowe możesz edytować każdorazowo podczas składania zamówienia. W szczegółach koszyka w sekcji „Uwagi do zamówienia” widoczne są wówczas 3 pola: dane zamawiającego, adres dostawy, dane odbiorcy. Informacje w tych polach można bezproblemowo edytować. Jeśli chcesz zmienić dane adresowe w już złożonym zamówieniu, najlepiej skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wystarczy, że podasz numer zamówienia, a my wprowadzimy potrzebne poprawki. Z powodów technicznych zmiana danych adresowych możliwa jest wyłącznie w zamówieniu ze statusem „nieobsłużone” lub „oczekuje na wpłatę”.

Czy mogę zmienić adres dostawy w zamówieniu w trakcie realizacji?

Tak, wystarczy, że skontaktujesz się z nami i przekażesz nam potrzebne dane adresowe oraz numer zamówienia. Jeśli zamówienie otrzymało już numer przesyłki, skontaktujemy się bezpośrednio z przewoźnikiem i wspólnie z nim postaramy się przekierować paczkę z Twoim zamówieniem na właściwy adres. Może się zdarzyć, że przekierowanie przesyłki wydłuży czas dostawy o 1 lub 2 dni robocze.

Czy mogę anulować zamówienie?

Oczywiście. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta i wskażesz numer zamówienia, z którego chcesz zrezygnować, a nasi konsultanci dokonają potrzebnych zmian. Jeśli zamówienie zostało już opłacone, zlecimy zwrot poniesionych kosztów, tak aby pieniądze były gotowe na kolejne zakupy. Pamiętaj, że rezygnacja z zamówienia lub części produktów możliwa jest jedynie wówczas, gdy zamówienie posiada status „nieobsłużone” lub „oczekuje na wpłatę”.

Jak mogę anulować zamówienie w trakcie jego realizacji?

Anulowanie zamówienia w trakcie jego realizacji nie jest możliwe ze względów technicznych. Jeśli Twoje zamówienie jest już realizowane, ale mimo wszystko chcesz zrezygnować z zakupu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wspólnie ustalimy najlepsze rozwiązanie i poinformujemy Cię o kolejnych krokach.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za moje zakupy?

Chęć otrzymania faktury za swoje zakupy możesz zadeklarować już momencie składania zamówienia. W szczegółach koszyka w sekcji „Uwagi do zamówienia” widoczne są wówczas 3 pola: dane zamawiającego, adres dostawy, dane odbiorcy. Dane do fakturowania wystarczy wprowadzić w pierwszym polu. Pamiętaj, że zgodnie z najnowszymi zapisami Ustawy o podatku od towarów i usług, faktura na NIP może być wystawiona jedynie wówczas, gdy takie dane będą zapisane na paragonie - konieczne jest więc wskazanie numeru NIP już podczas składania zamówienia.

Czy mogę otrzymać fakturę przed wykonaniem wpłaty?

Z powodów technicznych nie mamy możliwości wystawienia takiego dokumentu. Jeśli potrzebujesz fakturę do opłacenia zamówienia, możemy przygotować dla Ciebie proformę do zamówienia. W tej sytuacji skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, pomożemy od ręki i prześlemy dokument.



Nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi? Skontaktuj się z nami:


Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas

(22) 290 1080

Pn.-Pt. 08:00-17:00

Napisz wiadomość

Napisz wiadomość

bok@ebutik.pl

Porozmawiaj na czacie

Porozmawiaj na czacie

pixel