Zwiń

Metody płatności

Metody płatności

Dane do przelewu

W tytule przelewu prosimy wpisz koniecznie numer zamówienia internetowego oraz imię i nazwisko. Ułatwi nam to identyfikację Twojego przelewu i przyspieszy realizację zamówienia. W przypadku przelewu zwykłego czas realizacji zamówienia może się wydłużyć. Wynika to z czasu, który upływa pomiędzy wykonaniem przelewu, a jego zaksięgowaniem na naszym koncie.

Rachunek bankowy:
77 1090 1056 0000 0001 3426 4119 (BZWBK)

TFGPL sp. z o.o.
ul. Przyszłości 21
05-552 Łazy (k. Warszawy)
Polska

Płatność za pobraniem

Uzupełniony formularz reklamacji, który znajduje się na tej samej stronie co dowód zakupu - dołącz do pudełka z reklamowanymi bytami. Zaznacz na nim, że reklamujesz obuwie oraz wskaż powód reklamacji. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
Przy wyborze tego sposobu zapłaty za przesyłkę zapłacisz przy odbiorze listonoszowi lub kurierowi. Zamówienie zostanie dostarczone pod podany adres i pobrana zostanie wartość zamówienia. W przypadku, gdy osoba dostarczająca przesyłkę nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem pozostawi awizo do odbioru przesyłki.

Płatność automatyczna

Uzupełniony formularz reklamacji, który znajduje się na tej samej stronie co dowód zakupu - dołącz do pudełka z reklamowanymi bytami. Zaznacz na nim, że reklamujesz obuwie oraz wskaż powód reklamacji. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
www.payu.pl

Obsługujemy wszystkie banki, m.in.:

  • MultiTransfer - MultiBank
  • Mbank
  • BZWBK - Przelew24
  • Płacę z Inteligo
  • Płać z Nordea
  • Płać z PKO BP
  • Płać z BPH
  • Płać z ING
  • Pekao24Przelew
  • facebook
  • googleplus1
  • twitter
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel