Akcja promocyjna

Reklamacje zwroty

Zwrot

1

Wypełnij formularz zwrotu

Wypełnij formularz zwrotu online, dostępny na Twoim koncie po zalogowaniu (procedura przyspieszona) lub pobierz i uzupełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

Pobierz formularz zwrotu

Uzupełniony formularz możesz automatycznie wypełnić na swoim koncie lub przesłać go mailem na bok@ebutik.pl bądź drogą pocztową na adres: eButik.pl, Przyszłości 21, 05-552 Łazy, z dopiskiem „Odstąpienie od umowy”.  

2

Odeślij

Odeślij zwracany towar wraz z formularzem zwrotu na adres: eButik.pl, Przyszłości 21, 05-552 Łazy. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi Kupujący. Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas e-mail z informacją o rozpatrzeniu zwrotu.

Pamiętaj o tym, aby starannie zapakować i zabezpieczyć zwracany towar! Przypominamy, że nie może on nosić śladów użytkowania. 

Jeżeli to możliwe prosimy o dołączenie potwierdzenia sprzedaży,  przyspieszy to fizyczne przyjęcie zwrotu. 

3

Zwrot środków

Zwrot środków zostanie dokonany w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie. Zwrot pieniędzy realizowany jest przelewem bankowym na numer konta, z którego dokonano płatności. W przypadku płatności przy odbiorze Klient powinien wskazać właściwy numer konta w formularzu zwrotu. 

Tylko u nas do 100 dni na zwrot

Dokonaj zwrotu

Reklamacja

1

Uzupełnij formularz

Wypełnij formularz reklamacyjny online, dostępny na Twoim koncie po zalogowaniu (procedura przyspieszona) lub pobierz i uzupełnij formularz reklamacyjny:

Pobierz formularz reklamacji

Uzupełniony formularz możesz automatycznie wypełnić na swoim koncie lub przesłać go mailem na bok@ebutik.pl bądź drogą pocztową na adres: eButik.pl, ul. Przyszłości 21, 05-552 Łazy, z dopiskiem „Reklamacja towaru”. 

Pamiętaj o dokładnym opisaniu powodu reklamacji! 

2

Odeślij towar

Odeślij towar wraz z dokumentem reklamacyjnym na adres: eButik.pl, Przyszłości 21, 05-552 Łazy. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Koszt odesłania reklamowanego towaru ponosi Kupujący (po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszt ten zostaje zwrócony).  Pamiętaj o tym, aby starannie zapakować i zabezpieczyć reklamowany towar! Reklamowany towar powinien być wyprany i oczyszczony.

3

Zwrot środków

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrot środków zostanie dokonany w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie. Zwrot pieniędzy realizowany jest przelewem bankowym na numer konta, z którego dokonano płatności. W przypadku płatności przy odbiorze Klient powinien wskazać właściwy numer konta w formularzu reklamacyjnym. 

pixel