Zwiń

Najczęściej zadawane pytania

PODPOWIEDŹ: Aby w szybki i łatwy sposób przejść do interesującego Cię zagadnienia, wciśnij na klawiaturze jednocześnie CRTL + F (CMD + F na Mac Book) i wpisz początek frazy, której szukasz.

I Pytania dotyczące zamówień i towaru

II Pytania dotyczące płatności

III Pytania dotyczące wymian, zwrotów i reklamacji

PYTANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ I TOWARU

1. Czy muszę dokonać rejestracji, chcąc złożyć zamówienie?

Tak, rejestracja jest konieczna. Dzięki niej Klient może wysłać przesyłkę na adres odbiorcy, różniący się od adresu zamawiającego. Przy kolejnych zamówieniach nie ma konieczności uzupełniania wszystkich danych, ponieważ część z nich jest już zachowana w systemie. W każdej chwili Klient ma możliwość wglądu do złożonych zamówień, swoich danych, aktualnych statusów zamówień czy do swojego salda Klienta.

2. Jak się zarejestrować / założyć konto?

  1. W prawym górnym rogu strony kliknij „załóż konto’’.
  2. W kolumnie „jestem nowym klientem” wypełnij pola oznaczone *(gwiazdką). W rubryce „kod pocztowy” należy podać tylko 5-cio cyfrowy kod miejscowości. W polu "hasło" wpisz swoje unikatowe, niepowtarzalne hasło. Hasło musi się składać z co najmniej 6 znaków.
  3. Zapoznaj się z regulaminem, zaakceptuj go i kliknij w przycisk „zarejestruj się”. Po założeniu konta zostaniesz automatycznie przekierowany do swojego konta Klienta, w którym będziesz miał dostęp do historii zamówień, zwrotów, reklamacji oraz będziesz mógł edytować dane osobowe.

3. Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym eButik?

  1. Wyszukaj interesujący Cię towar, zaznacz odpowiedni rozmiar oraz kolor i dodaj go do koszyka.
  2. Po przejściu do koszyka (symbol koszyka znajduje się w prawym, górnym rogu strony) masz pełny wgląd w towary, które się w nim znajdują. Oczywiście masz możliwość wprowadzenia korekt – usunąć je, zmienić ilość lub dodać nowe.
  3. Po dodaniu wszystkich produktów skorzystaj z przycisku „przejdź dalej”. Zostaniesz przekierowany do strony logowania. Na tym etapie możesz się zalogować do swojego konta bądź założyć nowe. Jeśli chcesz zrobić u nas zakupy po raz pierwszy, zarejestruj się przy użyciu swojego adresu e-mail i odpowiedniego, ustalonego prze Ciebie, hasła. Wypełnij odpowiednie pola w formularzu.
  4. Kolejnym etapem jest wybranie dogodnego dla Ciebie sposobu dostawy oraz płatności za zamówienie. Zaznacz je różową ramką i przejdź do kolejnego etapu.
  5. Podsumowanie zamówienia zawiera dokładne dane osobowe oraz wyszczególnione zamówione produkty. Można tu jeszcze dokonać zmian danych zamawiającego, danych adresu dostawy oraz dodać uwagi do zamówienia dla sklepu oraz uwagi dla kuriera.
  6. Jeśli jesteś zdecydowana / zdecydowany, zaakceptuj regulamin i zatwierdź swoje zamówienie. Następnie dostaniesz e-mail z naszego sklepu, potwierdzający wpłyniecie zamówienia.
  7. Nie zapomnij o opłaceniu zamówienia. Masz na to równo 7 dni kalendarzowych. Po tym czasie nieopłacone zamówienie zostanie anulowane.

4. Problem z zalogowaniem się w sklepie. Co mam zrobić?

Jeśli jesteś już naszym klientem, podaj swój login / adres e-mail oraz hasło. Jeśli nie pamiętasz hasła, wpisz swój e-mail i kliknij opcję „przypomnij hasło”. Na wskazany adres e-mail otrzymasz tymczasowe hasło do logowania.

 

5. Od kiedy mogę śledzić moją przesyłkę?

Możliwość śledzenia przesyłki jest aktywna po 24h od momentu przekazania przesyłki firmie kurierskiej.

 

6. Moja paczka jest uszkodzona. Co w takim przypadku?

Przed odbiorem przesyłki sprawdź dokładnie, czy jej opakowanie nie jest uszkodzone lub nie było otwierane, a waga odpowiada temu, co znajduje się na liście przewozowym. Jeżeli obawiasz się, że przesyłka mogła zostać otwarta, pamiętaj, aby przy odbiorze spisać stosowny raport w obecności osoby, która ją doręczyła. Pamiętaj, aby o każdej takiej sytuacji niezwłocznie poinformować sklep.

 

7. Czy mam możliwość zarezerwowania produktu?

Pełną rezerwację towaru gwarantuje tylko złożenie zamówienia w naszym sklepie, a nie dodanie towaru do koszyka. Pamiętaj więc, że jeśli chcesz zarezerwować jakiś towar, koniecznie musisz dokończyć zamówienie w systemie.

 

8. Mój kod rabatowy nie działa. Co w takim przypadku?

Jeśli po aktywowaniu kodu rabatowego ceny w koszyku nie uległy zmianie, może to oznaczać, że:

  1. Podczas składania zamówienia podano więcej niż jeden kod rabatowy – kody rabatowe nie łączą się ze sobą.
  2. Kody rabatowe mogą zostać zrealizowane wyłącznie podczas procesu składania zamówienia, późniejsze doliczenie rabatu nie jest możliwe.
  3. Kod nie został poprawnie aktywowany w koszyku.
  4. Podany kod rabatowy został wpisany nieprawidłowo.
  5. Upłynął termin ważności kodu rabatowego.
  6. Kupon rabatowy obejmuje jedynie zakup konkretnych marek, kategorii, asortymentu.
  7. Kod kuponu rabatowego należy wpisać bez żadnych spacji przed ani przerw pomiędzy znakami.

Dokładny regulamin dotyczący kodów rabatowych znajdziesz tutaj:

REGULAMIN KODY RABATOWE

 

Informacje dotyczące danego kodu rabatowego możesz także sprawdzić, wpisując kod w koszyku, a następnie kliknąć w buton „Więcej informacji o rabatach”.

 

9. Czy do zakupionego towaru mogę otrzymać Fakturę VAT?

Oczywiście. W celu otrzymania faktury VAT podczas rejestracji na naszej stronie należy podać dane firmy, adres oraz NIP. Dane do faktury można również podać, edytując dane osobowe po zalogowaniu do swojego konta. Jeśli zamówienie zostało już odebrane, sklep ma możliwość wystawić fakturę na podstawie paragonu, który Klient otrzymał wraz z przesyłką.

 

10. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Oczywiście, należy jednak pamiętać, że przyjmujemy zamówienia wyłącznie od Klientów zarejestrowanych. Dlatego należy pamiętać o wcześniejszym założeniu konta na naszej stronie internetowej.

11. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych (w okres ten nie są wliczane soboty, niedziele oraz święta). Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie, przygotowanie paczki oraz jej dostawę. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu.

12. Paczka nie została do mnie dostarczona. Co w takiej sytuacji?

W sytuacji, kiedy paczka nie została dostarczona z winy kuriera bądź z powodu nieobecności osoby odbierającej paczkę, nie oznacza to jeszcze, że została ona odesłana z powrotem do magazynu eButiku. Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia. Po dwóch próbach, paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do eButiku.

13. Jak długo trwa dostawa mojego zamówienia?

Zamówienie z dostawą standardową powinno zostać dostarczone w ciągu 2-3 dni roboczych (w okres ten nie są wliczane soboty, niedziele oraz święta) od momentu mailowego potwierdzenia wysłania produktów. Aby skorzystać z dostawy następnego dnia, należy złożyć zamówienie przed 12:00 i niezwłocznie je opłacić. Dostarczamy paczki w tygodniu roboczym od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt. Zamówienie złożone i opłacone w dzień roboczy do godziny 12:00, będzie doręczone w następny dzień roboczy. Zamówienie złożone i opłacone w dzień roboczy po 12:00, będzie doręczone w ciągu 2 dni roboczych. Zamówienie złożone i opłacone w piątek po 12:00 oraz w sobotę i niedzielę, będzie doręczone we wtorek.

14. W jaki sposób powinnam prać dany produkt?

Wskazówki dotyczące sposobu prania i konserwowania konkretnych produktów powinny znajdować się na metce produktu. Jeśli zaś towar nie posiada takiej informacji, zalecamy poddać produkt praniu specjalistycznemu lub ręcznemu w możliwie najniższej temperaturze.

15. Gdzie mogę znaleźć wymiary danego produktu?

Większość produktów na naszej stronie posiada dokładnie wymierzone tabele rozmiarów, które odpowiadają rzeczywistym wymiarom danego towaru. Przy każdym produkcie podajemy także dokładne wymiary modelek i modeli oraz rozmiar ubrania, jaki mają na sobie na zdjęciu.

16. Czy w sklepach stacjonarnych znajduje się taki sam towar jak w sklepie internetowym?

Niestety, ale sklep internetowy nie jest w stanie zapewnić, że wszystkie produkty dostępne na stronie będą znajdować się w sklepach stacjonarnych. W celu dostępności towaru prosimy o bezpośredni kontakt z wybranym sklepem stacjonarnym.

17. Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu, jeśli jest ono już realizowane?

Niestety, nie ma takiej możliwości. Prosimy o rozważne i przemyślane zakupy. Samodzielna zmiana lub anulowanie zamówienia jest dostępna dla osób zalogowanych w sklepie eButik.pl przez max. 10 minut od złożenia zamówienia.

18. Jak mogę zrezygnować z newslettera?

Link do wypisania się z newslettera udostępniamy w stopce każdego maila.

 

PYTANIA DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI

1. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Oferujemy cztery sposoby zapłaty za zamówienie.

  • system PayU
  • przelew bankowy
  • zapłacę później - odroczona forma płatności (opcja dostępna przy wyborze płatności PayU)
  • płatność za pobraniem (w tym przypadku zapłata odbywa się gotówką u kuriera)

METODY PŁATNOŚCI

2. Jakie ponoszę koszty związane z wysyłką?

Łączny koszt dostarczenia zamówienia zależny jest od wybranej formy płatności oraz sposobu dostawy. Możliwe są dwa sposoby płatności: przedpłata (płatność przelewem na konto lub przelew automatyczny, lub płatność kartą) oraz pobranie (płatność w chwili odbioru zamówienia – jest to forma droższa).

Szczegółowy cennik dotyczący sposobów dostawy znajdziesz tutaj:

KOSZTY I FORMY DOSTAWY

3. Jakie mam możliwości wyboru dostawy mojego zamówienia?

W ramach dostawy zamówień sklep eButik.pl współpracuje z następującym firmami:

  • DHL
  • Paczkomaty InPost
  • Poczta Polska

4. Czy jest możliwość zamówienia paczki poza granicę Polski?

Paczki zagraniczne wysyłamy wyłącznie za pośrednictwem firmy DHL. Minimalna wartość takiego zamówienia to 100 zł. Czas dostawy zamówienia uzależniony jest od kraju i wynosi od 2 do 10 dni roboczych.

5. Na jaki numer konta powinnam zrobić przelew za zamówienie?

Prosimy o dokonanie przelewu na poniższe konto:

TFGpl sp. z o.o.

Przyszłości 21

05-552 Łazy

(POLSKA)

Numer konta do wpłat: PL 16 1090 1056 0000 0001 3652 0564

SWIFT: WBKPPLPP

Nasz bank: BZWBK

6. Czy jest możliwa wpłata w Euro?

Tak, wpłata w Euro jest możliwa. Przed dokonaniem przelewu prosimy o wcześniejsze skontaktowanie się ze sklepem.

Numer konta do wpłat w Euro:

PL 61 1090 1056 0000 0001 3426 4116

7. Jaki IBAN należy wpisać podczas dokonywania wpłaty?

IBAN, czyli Międzynarodowy Numer Rachunku Bankowego to standard numeracji kont bankowych. IBAN składa się z kodu kraju (PL w przypadku Polski) i 26- cyfrowego numeru rachunku bankowego, który należy zapisać bez odstępów (bez spacji).

8. Po jakim czasie moja wpłata zaksięguje się na stronie sklepu?

Zaksięgowanie wpłaty dokonanej przelewem tradycyjnym może trwać nawet 12h (w ciągu tygodnia roboczego od poniedziałku do piątku). To, czy wpłata została zaksięgowana, Klient ma możliwość sprawdzić, wchodząc w zakładkę "Twoje konto". Po zalogowaniu należy przejść do bieżących zamówień. Jeśli wpłata została zaksięgowana na koncie sklepu, w kolumnie "płatność" wyświetli się informacja "opłacone".

9. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Po złożeniu zamówienia Klient na jego opłacenie klient ma maksymalnie 7 dni (wliczając w to soboty, niedziele oraz święta). Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie usunięte w naszym systemie, co tym samym wiąże się z usunięciem rezerwacji towaru.

10. Czym jest odroczona forma płatności?

Klient ma możliwość skorzystania z odroczonej formy płatności i zapłacenia za zamówienie nawet 30 dni po zakupie bez dodatkowych opłat. Kupujący nabywa towar, bez dodatkowych kosztów przesuwa termin zapłaty o 30 dni od daty zakupu. Za zakupy Kupujący płaci środkami pożyczonymi od Partnera PayU (instytucja kredytowa Kreditech Polska Sp. z o. o., działająca pod marką MONEDO). Płatność jest przekazywana za pośrednictwem PayU na rachunek płatniczy sklepu eButik. Kupujący przechodzi krótki proces oceny kredytowej. Przy pierwszej transakcji Kupującego proces decyzyjny może trwać chwilę dłużej (ale nie dłużej niż 90 sekund). Kupujący ma 30 dni na: pełną zapłatę na wskazany rachunek kredytowy Partnera PayU - podjęcie decyzji o rozłożenie spłaty na 3 lub 6 równych rat (ta opcja wiąże się z kosztem pożyczki - średnio miesięczny koszt pożyczki wynosi 4,66% kwoty pożyczki przy opcji 3 rat i 4,08% przy opcji 6 rat).

 

PYTANIA DOTYCZĄCE ZWROTÓW I REKLAMACJI

1. Jak można dokonać zwrotu?

Procedura zwrotu obowiązująca w naszym sklepie przedstawia się następująco.

  1. Wypełnij formularz zwrotu online – jest on dostępny na Twoim koncie po zalogowaniu (procedura przyspieszona) lub pobierz go z naszej strony. Uzupełnij formularz. Uzupełniony formularz możesz automatycznie wypełnić na swoim koncie lub przesłać go mailem na bok@ebutik.pl bądź drogą pocztową na adres: Trend & Fashion Group Sp. z o. o., ul. Przyszłości 21, 05-552 Łazy, z dopiskiem „Odstąpienie od umowy”.
  2. Odeślij zwracany towar wraz z dokumentem odstąpienia od umowy na adres: Trend & Fashion Group Sp. z o. o., ul. Przyszłości 21, 05-552 Łazy. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi Kupujący. Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas e-mail z informacją o rozpatrzeniu zwrotu. Pamiętaj o tym, aby starannie zapakować i zabezpieczyć zwracany towar! Przypominamy, że nie może on nosić śladów użytkowania.
  3. Zwrot środków zostanie dokonany w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia produktu w magazynie. Zwrot pieniędzy realizowany jest przelewem bankowym na numer konta, z którego dokonano płatności. W przypadku płatności przy odbiorze Klient powinien wskazać właściwy numer konta w formularzu zwrotu.

2. Jak dokonać reklamacji towaru?

Jeśli Twój towar uległ zniszczeniu w związku z użytkowaniem zgodnym z jego przeznaczeniem oraz metką, masz prawo zareklamować zakupiony towar w ciągu dwóch lat od daty jego zakupu. Reklamacji nie ulegają towary, w których wady wystąpiły na skutek uszkodzeń mechanicznych lub też na skutek nieprawidłowego użytkowania, konserwowania oraz prania

Aby dokonać reklamacji towaru, postępuj zgodnie z następującymi krokami:

  • Wypełnij formularz reklamacyjny online, dostępny na Twoim koncie po zalogowaniu (procedura przyspieszona) lub pobierz go z naszej strony i uzupełnij. Uzupełniony formularz możesz automatycznie wypełnić na swoim koncie lub przesłać go mailem na bok@ebutik.pl bądź drogą pocztową na adres: Trend & Fashion Group Sp. z o. o., ul. Przyszłości 21, 05-552 Łazy, z dopiskiem „Reklamacja towaru”.
  • Odeślij towar wraz z dokumentem reklamacyjnym na adres: Trend & Fashion Group Sp. z o. o., ul. Przyszłości 21, 05 -552 Łazy. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Koszt odesłania reklamowanego towaru ponosi Kupujący (po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszt ten zostaje zwrócony). Pamiętaj o tym, aby starannie zapakować i zabezpieczyć reklamowany towar! Reklamowany towar powinien być wyprany i oczyszczony.
  • Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrot środków zostanie dokonany w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia produktu w magazynie. Zwrot pieniędzy realizowany jest przelewem bankowym na numer konta, z którego dokonano płatności. W przypadku płatności przy odbiorze Klient powinien wskazać właściwy numer konta w formularzu reklamacyjnym. Pamiętaj o dokładnym opisaniu powodu reklamacji!

4. Jak mogę sprawdzić czy zwrot został rozpatrzony?

Kiedy Twój zwrot zostanie odebrany od kuriera i będzie on już rozpatrzony, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z informacją o decyzji naszego sklepu.

5. Kiedy otrzymam zwrot należności za odesłany towar?

Proces zwrotu należności rozpoczyna się w chwili, gdy Twoja przesyłka zwrotna dotrze do naszego magazynu. Otrzymasz od nas wówczas potwierdzenie mailowe. Od tego momentu zwrot pieniędzy za zwrot rozpatrzony pozytywnie zajmuje maksymalnie 14 dni.

6. Kto pokrywa koszt odesłania towaru?

Koszt zwrotu towarów w naszym sklepie pokrywa Klient. Nadaje on paczkę dogodnym dla siebie sposobem dostawy

7. Mój zwrot nie dotarł do sklepu. Co wtedy?

W przypadku, gdy zwrot towaru nie dotrze do eButik.pl, Klient zobligowany jest przedstawić potwierdzenie nadania paczki zwrotnej do sklepu. Należy pamiętać, że zwrot towaru musi zostać wysłany paczką rejestrowaną, której trasę można śledzić za pośrednictwem strony internetowej.

  • facebook
  • googleplus1
  • twitter
Aby uczynić korzystanie z serwisu bardziej komfortowym dla naszych użytkowników, staramy się dopasowywać dostępne w serwisie treści do potrzeb lub zainteresowań jego użytkowników. Umożliwiają nam to informacje, w tym Twoje dane osobowe, przechowywane w plikach cookies zapisanych w Twojej przeglądarce, które przetwarzamy w charakterze administratora danych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych, w tym poprzez profilowanie. Kontynuując korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień w swojej przeglądarce, wyrażasz TFGpl Sp. z o.o. zgodę za zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. W każdym czasie możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki dotyczące zapisywania plików cookies. Więcej informacji na temat przetwarzania przez TFGpl Sp. z o.o. Twoich danych osobowych dostępnych jest w naszej Polityce prywatności.
Akceptuję
pixel