Zwiń

Najczęściej zadawane pytania

REJESTRACJA

Czy rejestracja na stronie eButik.pl jest obowiązkowa?

Rejestracja w naszym sklepie jest konieczna ze względu na zawieranie umów sprzedaży na odległość w przypadku zakupów na naszej stronie. Samo zapisanie się do sklepu jest bardzo proste i trwa zaledwie minutę. Wystarczy podać swoje imię i nazwisko, dane teleadresowe do obsługi przyszłych zamówień oraz adres mailowy, który będzie służył jako Twój login. Dodatkowo ustal swoje indywidualne, znane tylko Tobie hasło dostępu do strony.

Czy rejestracja na stronie eButik.pl jest bezpłatna?

Rejestracja w naszym sklepie nie wiąże się z jakimikolwiek opłatami, była i zawsze będzie dla Ciebie bezpłatna. Samo dołączenie do grona użytkowników eButik.pl nie wiąże się z przymusem dokonywania zakupów.

Czy konto zarejestrowane na stronie eButik.pl można usunąć?

Oczywiście, w każdej chwili możesz zrezygnować ze swojego konta na eButik.pl. Wystarczy, że skontaktujesz się mailowo z naszym Biurem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy trwale usunąć Twoje dane, choć nie ukrywamy, że będzie nam przykro, że nas opuszczasz.

 

AKTUALIZACJA DANYCH W PROFILU

Co zrobić, gdy zapomnę hasła?

Wiemy, że im większą ilością danych musimy operować, tym łatwiej o zapomnienie którejś z nich. Jeśli zapomnisz swojego hasła dostępowego do strony eButik.pl, wystarczy, że klikniesz w link „nie pamiętam loginu lub hasła” i wpiszesz adres mailowy, na który zostało założone Twoje konto. Na wskazany mail zostanie przesłana wiadomość z propozycją zalogowania się do serwisu bez konieczności podawania hasła. Jeśli chcesz, możesz również ustawić nowe hasło, klikając w mailu w link „ustaw nowe hasło”.

Jak mogę zmienić hasło do mojego konta?

W każdej chwili możesz zmienić swoje dane dostępowe do konta na eButik.pl. Wystarczy, ze przejdziesz do sekcji „Edycja Danych” w zakładce „Twój Profil”. Na dole sekcji zaznacz opcję „zmień swoje hasło”. Teraz możesz ustawić nowe hasło dostępowe do swojego konta. Pamiętaj, aby nie przekazywać nikomu swoich danych do logowania na stronie.

Jak mogę zmienić adres mailowy?

Adres poczty elektronicznej do odbierania naszych powiadomień oraz logowania się na stronie możesz zmienić w każdej chwili w sekcji „Edycja Danych” w zakładce „Twój Profil”. Wystarczy, że w polu „adres e-mail” wpiszesz nowy, obsługiwany przez Ciebie. Pamiętaj, że pod tym adresem będzie kierowana cała korespondencja dotycząca realizacji Twoich zamówień oraz wszystkie newslettery.

Czy moje dane osobowe są zabezpieczone?

Przywiązujemy ogromną wagę do poufności Twoich danych, kierując się obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych i zakazie rozpowszechniania ich w mediach. Przetwarzamy je tylko na potrzeby realizacji transakcji sprzedaży. Temat bezpieczeństwa informacji szeroko omawiamy w naszej Polityce prywatności.

 

PRODUKTY I POLITYKA CENOWA

Jakie produkty mogę znaleźć na ebutik.pl?

Nasza oferta stale się zmienia, a spektrum asortymentowe jest bardzo szerokie. Znajdziesz u nas bogatą ofertę mody, która całkowicie odmieni Twoja garderobę. Oprócz odzieży codziennej i wierzchniej, obuwia, bielizny i akcesoriów codziennego użytku jak np. okulary czy zegarki, przygotowaliśmy specjalnie wyselekcjonowaną ofertę HOME. Zainspirujesz się i oprócz regularnego odświeżania swojej garderoby, zdecydujesz się również na zmiany w wystroju swojego domu. Jesteśmy przekonany, że lub dbać o siebie i przestrzeń, którą się otaczasz. Nasz sklep jest miejscem właśnie dla Ciebie!

Z czego wynika tak korzystna polityka cenowa?

Produkty, które oferujemy na naszej stronie, sprowadzamy bezpośrednio od dostawców z całego świata. Mamy bardzo duże grono oddanych klientek, które od lat niezmiennie ufają naszej marce, dlatego u naszych kontrahentów robimy większe zakupy. Takie działanie pozwala nam na bardzo korzystne rabaty, a ponieważ uwielbiamy dzielić się nie tylko modą, udostępniamy Wam naszą ofertę w korzystnych cenach ze specjalnym rabatem, gwarantując przy tym dobre jakościowo produkty.

Czy produkty są zgodne ze standardową rozmiarówką?

Może się zdarzyć, że w niektórych produktach rozmiar odbiega nieco od standardowej rozmiarówki. Wynika to z faktu sprowadzania odzieży od różnych producentów. Ewentualne rozbieżności rozmiarowe (zawyżenie lub zaniżenie) podajemy w opisie. Wybierając produkt z naszej oferty, możesz sugerować się ogólną tabelą rozmiarów podaną na stronie. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do rozmiaru, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wystarczy, że prześlesz nam mailową wiadomość z kodem produktu oraz pytaniem o konkretne wymiary, a my sprawdzimy je specjalnie dla Ciebie.

 

SKŁADANIE I EDYCJA ZAMÓWIEŃ

Jak mogę złożyć zamówienie?

Proces zakupowy na eButik.pl jest bardzo intuicyjny i trwa dokładnie tyle, ile potrzebujesz. Wystarczy, że wybierzesz interesujące Cię produkty i dodasz je do swojego koszyka zakupowego. Jeśli chcesz zebrać więcej produktów, kliknij przycisk „Kontynuuj zakupy”, który pojawi się na środku strony. Po skompletowaniu wszystkich towarów przejdź do swojego koszyka, klikając w jego ikonę w prawym górnym rogu strony. Jeśli posiadasz kupon rabatowy, możesz skorzystać z niego na tym etapie, wpisując ciąg znaków i akceptując użycie przyciskiem „Zatwierdź” . Przejdź dalej, klikając przycisk na dole strony i na kolejnych podstronach uzupełnij formę dostawy i preferowaną formę płatności. Sprawdź również, czy wskazane dane teleadresowe są aktualne – dokładnie w takiej postaci zostaną przekazane firmie transportowej, która będzie realizować dostawę.

Skąd mogę otrzymać kupon rabatowy na zakupy?

Voucher ze zniżką możesz otrzymać w paczce z zamówieniem jako nasze skromne podziękowanie za to, że jesteś z nami. Może się również zdarzyć, że kod rabatowy na aktualne promocje otrzymasz w naszym newsletterze. Kuponu lub kodu rabatowego możesz użyć podczas składania zamówienia. Na górze strony widoczne jest wtedy pole na kod rabatowy. Wystarczy wpisać kod i nacisnąć przycisk „Zatwierdź”. Wtedy wartość zamówienia zostanie odpowiednio pomniejszona. Pamiętaj, że w jednym zamówieniu można użyć tylko jednego kodu.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Nasi konsultanci chętnie pomogą w procesie zakupowym. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pamiętaj, że do złożenia zamówienia konieczne jest posiadanie konta na naszej stronie, dlatego ważne podanie podczas rozmowy z konsultantem adresu mailowego, na który masz zarejestrowane konto na eButik.pl.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Po poprawnym złożeniu zamówienia otrzymasz mailowe potwierdzenie zakupu. Każdorazowo przy zmianie statusu będziemy Cię informować o kolejnym etapie realizacji. Dodatkowo bieżący status transakcji możesz podejrzeć pośród bieżących zakupów w sekcji „Zamówienia i dostępne środki” w zakładce „Twoje konto”.

Czy mogę połączyć kilka zamówień w jedno większe?

Łączenie zamówień jest możliwe we wczesnym etapie realizacji. Jeśli zamówienia posiadają status „nieobsłużone” lub „oczekuje na wpłatę”, wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta i wskażesz numery zamówień do połączenia. Z uwagi na dynamiczny proces realizacji zamówień polecamy kontakt telefoniczny, aby mieć pewność, że możliwość połączenia zamówień nie przepadnie. W przypadku pomyślnego połączenia zamówień koszt przesyłki zostanie naliczony tylko jeden raz.

Jak zmienić adres dostawy?

Dane teleadresowe możesz edytować każdorazowo podczas składania zamówienia. W szczegółach koszyka w sekcji „Uwagi do zamówienia” widoczne są wówczas 3 pola: dane zamawiającego, adres dostawy, dane odbiorcy. Informacje w tych polach można bezproblemowo edytować. Jeśli chcesz zmienić dane adresowe w już złożonym zamówieniu, najlepiej skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wystarczy, że podasz numer zamówienia, a my wprowadzimy potrzebne poprawki. Z powodów technicznych zmiana danych adresowych możliwa jest wyłącznie w zamówieniu ze statusem „nieobsłużone” lub „oczekuje na wpłatę”.

Czy mogę zmienić adres dostawy w zamówieniu w trakcie realizacji?

Tak, wystarczy, że skontaktujesz się z nami i przekażesz nam potrzebne dane adresowe oraz numer zamówienia. Jeśli zamówienie otrzymało już numer przesyłki, skontaktujemy się bezpośrednio z przewoźnikiem i wspólnie z nim postaramy się przekierować paczkę z Twoim zamówieniem na właściwy adres.

Czy mogę anulować zamówienie?

Oczywiście. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta i wskażesz numer zamówienia, z którego chcesz zrezygnować, a nasi konsultanci dokonają potrzebnych zmian. Jeśli zamówienie zostało już opłacone, zlecimy zwrot poniesionych kosztów, tak aby pieniądze były gotowe na kolejne zakupy. Pamiętaj, że rezygnacja z zamówienia lub  części produktów możliwa jest jedynie wówczas, gdy zamówienie posiada status „nieobsłużone” lub „oczekuje na wpłatę”.

Jak mogę anulować zamówienie w trakcie jego realizacji?

Anulowanie zamówienia w trakcie jego realizacji nie jest możliwe ze względów technicznych. Jeśli Twoje zamówienie jest już realizowane, ale mimo wszystko chcesz zrezygnować z zakupu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wspólnie ustalimy najlepsze rozwiązanie i poinformujemy Cię o kolejnych krokach.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za moje zakupy?

Chęć otrzymania faktury za swoje zakupy możesz zadeklarować już momencie składania zamówienia. W szczegółach koszyka w sekcji „Uwagi do zamówienia” widoczne są wówczas 3 pola: dane zamawiającego, adres dostawy, dane odbiorcy. Dane do fakturowania wystarczy wprowadzić w pierwszym polu. Jeśli Twoje zamówienie zostało już odebrane, możemy wystawić potrzebną fakturę na podstawie paragonu, które został dołączony do paczki. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta i prześlij mailem skan paragonu, a my przygotujemy potrzebny dokument.

Czy mogę otrzymać fakturę przed wykonaniem wpłaty?

Z powodów technicznych nie mamy możliwości wystawienia takiego dokumentu. Jeśli potrzebujesz fakturę do opłacenia zamówienia, możemy przygotować dla Ciebie proformę do zamówienia. W tej sytuacji skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, pomożemy od ręki i prześlemy dokument.

 

PŁATNOŚCI

Jakie rodzaje płatności są dostępne podczas zakupów na eButik.pl?

W trosce o wygodę Twoich zakupów, udostępniamy płatności za zamówienie przelewem tradycyjnym, przelewem elektronicznym za pośrednictwem PayU oraz płatność przy odbiorze. Nie jest możliwe wykonanie przekazu pocztowego za zakupione produkty. Pamiętaj, że na opłacenie zamówienia z przedpłatą (przelewem lub PayU) masz dokładnie 3 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie automatycznie anulowane przez nasz system.

Jaki jest numer konta do wpłaty za zamówienie?

Dane do przelewu za zakupione produkty otrzymasz mailem po złożeniu zamówienia. Jeśli z jakiegoś powodu przeoczysz wiadomość lub ją usuniesz, prześlemy dodatkowe przypomnienie o konieczności opłacenia zamówienia. Dla Twojej wygody podajemy dane do wpłaty za Twoje zamówienie:

eButik.pl | TFGpl sp. z o.o.
ul. Przyszłości 21 05-552 Łazy (k. Warszawy)
Santander: PL 57 1090 1056 0000 0001 3652 0602

Pamiętaj, aby wpisać numer zamówienia oraz swoje imię i nazwisko w tytule przelewu.

Czy można zapłacić kartą przy odbiorze?

Co do zasady przy odbiorze można zapłacić odliczoną kwotą gotówki. Kurierzy nie są zobligowani do posiadania drobnych do wydania reszty. Z uwagi na dynamiczny rozwój większości firm transportowych dostawcy coraz częściej posiadają ze sobą mobilny terminal kart płatniczych. Szczegółowe informacje dotyczące terminu doręczenia oraz możliwości zapłaty są wysyłane przez naszych partnerów logistycznych w odrębnych wiadomościach mailowych oraz poprzez SMS.

Czy można zmienić formę płatności wybraną w zamówieniu?

Zmiana formy płatności jest możliwa wyłącznie w początkowym etapie realizacji zamówienia, tj. w momencie, gdy posiada ono status „nieobsłużone” lub „oczekuje na wpłatę”. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta i wskażesz numer zamówienia, w którym chcesz zmienić formę zapłaty. Pamiętaj, że zamówienia z płatnością przy odbiorze są automatycznie przekazywane do realizacji i nie mamy technicznej możliwości zmiany formy płatności na przedpłatę. W tej sytuacji konieczne będzie opłacenie przesyłki dostawcy przy odbiorze zamówienia.

Czy transakcje na stronie eButik.pl są bezpieczne?

Przywiązujemy ogromną wagę do bezpieczeństwa naszych klientów i przeprowadzanych transakcji. Zapewniamy Wam bezpieczne płatności przelewem bądź kartą płatniczą. Transakcje przedpłatą za pośrednictwem systemu PayU są szyfrowane najnowocześniejszymi technikami zabezpieczeń jak SSL, a informacje podawane przez Państwa docierają do nas w postaci kodów. Więcej na temat bezpieczeństwa znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

 

TERMINY I DOSTAWY

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Wiemy, jak wiele radości dają zakupy przez Internet, dlatego chcemy, aby nasze produkty trafiły w Twoje ręce możliwie jak najszybciej. Zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin od momentu ich poprawnego złożenia i opłacenia. Zamówienia z płatnością przy odbiorze są automatycznie przekazywane do realizacji. Nasz Dział Wysyłek pracuje od poniedziałku do piątku, dlatego może się zdarzyć, że zamówienia złożone w piątek zostaną wysłane dopiero w poniedziałek.

Czy zamówienie może być dostarczone na następny dzień?

Niestety nie, choć bardzo byśmy chcieli, aby tak się działo. Realizacja w ciągu 24 h oznacza wysyłkę zamówienia w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od momentu ich poprawnego złożenia i opłacenia. Od przekazania paczki kurierowi do faktycznego doręczenia może upłynąć dodatkowo od 1 do 3 dni roboczych. Wiemy jednak, że nasi partnerzy logistyczni dokładają wszelkich starań, aby jak najszybciej dostarczać przesyłki z zamówieniami naszych klientów.

Czy zamówienie mogę odebrać osobiście?

Produkty kupione na stronie eButik.pl wysyłamy za pośrednictwem firm przewozowych. Koszty przesyłki udało się nam obniżyć do minimum, tak aby płatność za dostawę była niemal nieodczuwalna. Niestety, na tę chwilę nie jest możliwy osobisty odbiór zamówienia.

Jakie są koszty związane z przesyłką?

Łączny koszt dostarczenia zamówienia jest zależny od wybranej formy płatności oraz preferowanego przewoźnika. Staramy się, aby nasza oferta była jak najbardziej konkurencyjna, dlatego obniżyliśmy koszty związane z transportem do minimum. Dzięki temu płatność za dostawę będzie dla ciebie niemalże nieodczuwalna. Aktualny cennik przesyłek szczegółowo opisujemy w zakładce z dostawami.

Czy zamówienie może być wysłane poza granice Polski?

Oczywiście, jednak zaznaczamy, że takie zamówienia realizujemy wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej. Minimalna wartość zamówienia zagranicznego to 100 zł, a płatność za przesyłkę wynosi zawsze 135 zł. Czas realizacji dostawy może się wydłużyć nawet do 10 dni roboczych od momentu wydania paczki z naszego magazynu.

 

WYMIANY I ZWROTY

Czy mogę sprawdzić otrzymany towar zanim go odeślę?

Zakładamy, że produkty, które u nas zamawiasz, sprawdzą się idealnie w swojej roli. Wiemy jednak, że czasami bywa inaczej. Możesz bezproblemowo przymierzyć zakupione ubrania, aby sprawdzić, czy rozmiar jest właściwy i czy podobasz się sobie w takim wydaniu. Pamiętaj, że towar podlegający ewentualnemu zwrotowi musi być wolny od zabrudzeń i innych śladów użytkowania (zapachy), dlatego bieliznę najlepiej przymierzyć nie bezpośrednio na ciało.

Wyjątek stanowią takie produkty jak kosmetyki i suplementy diety. Otwarcie opakowania ochronnego np. w przypadku perfum lub kremów oraz rozpieczętowanie folii ochronnej w suplementach diety uniemożliwi Ci zwrot towaru. Produkty te stracą swoje właściwości, a otwarcie opakowania będzie jednoznaczne z ich używaniem.

Czy mogę wymienić otrzymany towar?

Niestety, z powodów technicznych nie ma my możliwości realizacji wymian. Jeśli zależy Ci np. na innym rozmiarze lub kolorze danego produktu, może stworzyć nowe zamówienie, a otrzymany towar odesłać do naszego magazynu w ramach zwrotu. Ewentualne księgowanie środków pomiędzy zamówieniem już otrzymanym a nowym z „wymianą”, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

W jaki sposób mogę zwrócić moje zamówienie?

Udostępniamy naszym klientom 30-dniowy termin na zwrot zakupionego towaru. Aby dokonać zwrotu, należy wypełnić formularz zwrotu dostępny online, wydrukować go i dołączyć do paczki ze zwracanym towarem. Przesyłkę należy wysłać na adres naszego magazynu, ul. Przyszłości 21, 05-552 Łazy. Po otrzymaniu Twojej paczki prześlemy Ci mailową wiadomość z potwierdzeniem rozpatrzenia zwrotu.

Istnieje również możliwość wypełnienia formularza zwrotu  online. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i wygenerujesz nowy zwrot w sekcji „Zwroty towarów” w zakładce „Twoje konto”. Proces rejestracji zwrotu jest bardzo intuicyjny. W razie jakichkolwiek problemów możesz śmiało kontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, chętnie pomożemy.

W jakim terminie muszę odesłać towar, który zwracam?

Na zwrot towaru masz 30 dni od momentu otrzymania paczki. Jeśli złożysz nam oświadczenie odstąpienia od umowy, wówczas masz 14 dni na dostarczenie paczki do naszego magazynu. Wiemy, że natłok codziennych spraw może utrudnić terminowe wysłanie zwrotu, dlatego zawsze staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Pamiętaj, że do momentu otrzymania towaru z Twojego zamówienia nie będziemy mogli wykonać dyspozycji zwrotu środków.

Czy mogę osobiście zwrócić towar do magazynu ebutik.pl?

Niestety, z powodów logistycznych osobisty zwrot towaru do naszego magazynu nie jest możliwy. Nie mamy również możliwości odebrania zwrotów skierowanych do paczkomatów InPost, placówek pocztowych (jak Żabka, Freshmarket, kiosk Ruchu) oraz filii urzędów Poczty Polskiej. Jedyna możliwość skutecznej realizacji zwrotu to skierowanie przesyłki na adres naszego magazynu, ul. Przyszłości 21, 05-552 Łazy. Nie przyjmujemy paczek z płatnością za pobraniem.

Kiedy i w jaki sposób nastąpi zwrot pieniędzy za odesłany towar?

Po otrzymaniu towaru w magazynie i rozpatrzeniu zwrotu zlecamy odpowiednie dyspozycje w Dziale Finansowym. W kolejnych dniach wykonujemy zwrot środków wydanych na zakup zgodnie z deklaracją w formularzu zwrotu, np. na saldo w Twoim profilu (takie środki możesz wykorzystać na kolejne zakupy) lub przelewem na wskazane konto bankowe. Pamiętaj, że na realizację zwrotu płatności mamy 14 dni. Staramy się jednak, aby proces ten trwał możliwie jak najkrócej.

Czy na zwrot pieniędzy muszę czekać 14 dni?

Termin ten jest uregulowany w Ustawie o prawach konsumenta. Zgodnie z treścią ustawy, w przypadku odstąpienia od umowy i odesłania towaru zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie późnij niż w terminie 14 dni. Staramy się, aby przelewy za odesłane towary były realizowane możliwie jak najszybciej, jednak może się zdarzyć, że z niezależnych od nas przyczyn cały proces nieco się wydłuży. Nie jest to nasze celowe działanie.

Kto pokrywa koszt transportu ze zwracanym towarem?

Zwrot towaru możesz zorganizować we własnym zakresie. Jeśli Twoje zamówienie opiewało na kwotę powyżej 250 zł, istnieje możliwość realizacji bezpłatnego zwrotu za pośrednictwem Poczty Polskiej. W tej sytuacji przejdź do zakładki „e-Zwrot Pocztą Polską” dostępnej na stronie naszego sklepu i postępuj zgodnie z instrukcją. W razie jakichkolwiek komplikacji możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, na pewno otrzymasz od nas potrzebną pomoc.

Co zrobić, gdy mój zwrot nie dotrze do magazynu?

Przesyłki ze zwracanym towarem najlepiej kierować do naszego magazynu paczką rejestrowaną. Jeżeli zauważysz, że transport trwa zbyt długo, sprawdź status przesyłki na stronie przewoźnika. W razie potrzeby skontaktuj się z firmą realizującą doręczenie i ustal, co stało się z Twoja paczką. Pamiętaj, że do momentu otrzymania towaru nie mamy możliwości realizacji zwrotu środków wydanych na zakup.

 

GWARANCJA I REKLAMACJE

Czy towar podlega gwarancji?

Jesteśmy odpowiedzialni za dostarczanie produktów wolnych od wad. Towar, który oferujemy na stronie, jest objęty dwuletnią gwarancją na zasadach rękojmi. Kwestia ta jest uregulowana dyrektywą unijną nr 1999/44/WE oraz art. 556-576 Kodeksu Cywilnego.

Czy mogę złożyć reklamację na wadliwe rzeczy?

Jeśli towar był użytkowany zgodnie z jego przeznaczeniem i mimo tego uległ uszkodzeniu, masz możliwość złożenia reklamacji w ciągu dwóch lat od momentu odebrania towaru. Pamiętaj, że reklamacji nie podlegają towary, w których wady wystąpiły na skutek uszkodzeń mechanicznych, nieprawidłowego używania i konserwacji.

Jak dokonać reklamacji wadliwych produktów?

Aby dokonać reklamacji, należy wypełnić formularz RMA (zgłoszenie reklamacyjne) dostępny online, wydrukować go i dołączyć do paczki z wadliwym towarem. Przesyłkę należy wysłać na adres naszego magazynu, ul. Przyszłości 21, 05-552 Łazy. Po otrzymaniu Twojej paczki prześlemy Ci mailową wiadomość z potwierdzeniem otrzymania paczki.

Istnieje również możliwość wypełnienia formularza RMA (zgłoszenia reklamacyjnego) online. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i wygenerujesz nową reklamację w sekcji „Reklamacje towarów” w zakładce „Twoje konto”. Proces rejestracji reklamacji jest bardzo prosty, a komunikaty na stronie przejrzyste i intuicyjne. W razie problemów możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, na pewno pomożemy w dopełnieniu formalności.

W jakim terminie zostanie rozpatrzona moja reklamacja?

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni. W trosce o Twoją wygodę staramy się, aby proces ten trwał jak najkrócej. Po wydaniu decyzji do reklamacji prześlemy Ci ją droga mailową. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, w zależności od Twojego żądania w zgłoszeniu RMA, zaproponujemy wymianę towaru, obniżkę ceny, nieodpłatną naprawę lub zwrot środków wydanych na reklamowany produkt.

Co zrobić, gdy reklamacja zostanie odrzucona?

Jeśli nie zgadzasz się z naszą opinią wydaną do odrzuconej reklamacji, masz możliwość odwołania się od niej bezpośrednio u sprzedawcy (eButik.pl), u Powiatowego Rzecznika Konsumentów lub w Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. W świetle obowiązujących przepisów odwołanie od negatywnej decyzji nie jest reklamacją i nie obowiązują nas żadne terminy na odniesienie się do Twoich roszczeń.  Staramy się jednak, aby i takie zgłoszenia były dodatkowo rozpatrywane w terminie 14 dni od wpłynięcia do naszego Działu Reklamacji.

 

KONTAKT ZE SKLEPEM

Czy posiadacie sklepy stacjonarne?

W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów przenieśliśmy całą naszą ofertę do sprzedaży online. Może się zdarzyć, że w Polsce i państwach ościennych spotkasz się ze sklepem działającym pod nazwą i szyldem BUTIK I like. Takie punkty nie są naszymi sklepami własnymi, działają na zasadzie partnerstwa i są prowadzone przez niezależnych przedsiębiorców.

Czy oferta sklepów stacjonarnych jest taka sama jak na stronie ebutik.pl?

Oferta na stronie internetowej ebutik.pl dynamicznie się zmienia. Aktualną podaż w sklepie online definiują potrzeby naszych zaufanych klientek. Asortyment sprzedawany w sklepikach jest niezależny od naszej oferty i pozyskiwany jest we własnym zakresie podmiotów prowadzących butiki. Spółka prowadząca ebutik.pl nie zajmuje się zatowarowaniem sklepików stacjonarnych działających pod szyldem BUTIK I like.

Czy współpracujecie z blogerami?

Jeśli jesteś blogerem lub influencerem, masz swój kanał na YouTube’ie, prowadzisz ciekawy profil na Facebooku lub Instagramie i obserwuje Cię duże grono odbiorców, czekamy właśnie na Ciebie. Napisz do nas na adres wspolpraca@ebutik.pl. Nie zapomnij dołączyć wszystkich linków, swojej pełnej prezentacji i odpowiednich statystyk.

W kwestiach współpracy marketingowej możesz również kontaktować się bezpośrednio z Działem Marketingu. Napisz wiadomość na adres marketing@tfg.pl i prześlij swoją propozycję, dołączając potrzebne dokumenty ofertowe.

Czy szukacie nowych produktów do swojej oferty?

Decydując się na działalność w segmencie e-commerce, podjęliśmy nieodwracalną decyzję o stałym i dynamicznym rozwoju naszej oferty. Odwiedzamy różne zakątki świata, bierzemy udział w różnego rodzaju targach, przeglądamy pisma branżowe i szukamy codziennie nowych inspiracji, aby jak najlepiej sprostać oczekiwaniom naszych klientek. Jeśli uważasz, że Twoje produkty mogłyby spodobać się naszym klientkom, napisz do nas na adres wspolpraca@tfg.pl i od razu prześlij pełną ofertę współpracy handlowej.

Jak mogę się skontaktować z eButik.pl?

Jeśli którakolwiek z odpowiedzi nie jest dla Ciebie wystarczająca, jeśli pojawiły się jakiekolwiek komplikacje podczas zakupu na naszej stronie lub jeśli po prostu chcesz z nami porozmawiać o modzie i zakupach online, zachęcamy Cię do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00. Możesz napisać do nas wiadomość na adres bok@ebutik.pl lub zadzwonić na jeden z numerów: 22 211 8033 (połączenia z sieci komórkowych) lub 801 002 033 (telefony stacjonarne). Koszt połączenia jest zgodny ze stawką Twojego operatora.

  • facebook
  • twitter
Aby uczynić korzystanie z serwisu bardziej komfortowym dla naszych użytkowników, staramy się dopasowywać dostępne w serwisie treści do potrzeb lub zainteresowań jego użytkowników. Umożliwiają nam to informacje, w tym Twoje dane osobowe, przechowywane w plikach cookies zapisanych w Twojej przeglądarce, które przetwarzamy w charakterze administratora danych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych, w tym poprzez profilowanie. Kontynuując korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień w swojej przeglądarce, wyrażasz TFGpl Sp. z o.o. zgodę za zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. W każdym czasie możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki dotyczące zapisywania plików cookies. Więcej informacji na temat przetwarzania przez TFGpl Sp. z o.o. Twoich danych osobowych dostępnych jest w naszej Polityce prywatności.
Akceptuję
pixel