Akcja promocyjna

Płatności | Centrum pomocy eButik.pl

Profil klienta
Informacje o produktach
Zamówienia
Płatności
Terminy i dostawy
Wymiany, zwroty, reklamacje

PŁATNOŚCI



 

Jakie rodzaje płatności są dostępne podczas zakupów na eButik.pl?

W trosce o wygodę Twoich zakupów, udostępniamy płatności za zamówienie przelewem tradycyjnym, przelewem elektronicznym za pośrednictwem PayU oraz płatność przy odbiorze. Nie jest możliwe wykonanie przekazu pocztowego za zakupione produkty. Pamiętaj, że na opłacenie zamówienia z przedpłatą (przelewem lub PayU) masz dokładnie 3 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie automatycznie anulowane przez nasz system.

Jaki jest numer konta do wpłaty za zamówienie?

Dane do przelewu za zakupione produkty otrzymasz mailem po złożeniu zamówienia. Jeśli z jakiegoś powodu przeoczysz wiadomość lub ją usuniesz, prześlemy dodatkowe przypomnienie o konieczności opłacenia zamówienia. Dla Twojej wygody podajemy dane do wpłaty za Twoje zamówienie:

eButik.pl | TFGPL sp. z o.o.
ul. Przyszłości 21 05-552 Łazy (k. Warszawy)
Santander: PL 49 1090 1056 0000 0001 4938 0521

Pamiętaj, aby wpisać numer zamówienia oraz swoje imię i nazwisko w tytule przelewu. Pozwoli to szybciej rozliczyć wpłatę w Twoim zamówieniu i przyśpieszy jego realizację.

Czy można zapłacić kartą przy odbiorze?

Co do zasady przy odbiorze można zapłacić odliczoną kwotą gotówki. Kurierzy nie są zobligowani do posiadania drobnych do wydania reszty. Z uwagi na dynamiczny rozwój większości firm transportowych dostawcy coraz częściej posiadają ze sobą mobilny terminal kart płatniczych. Szczegółowe informacje dotyczące terminu doręczenia oraz możliwości zapłaty są wysyłane przez naszych partnerów logistycznych w odrębnych wiadomościach mailowych oraz poprzez SMS.

Czy można zmienić formę płatności wybraną w zamówieniu?

Zmiana formy płatności jest możliwa wyłącznie w początkowym etapie realizacji zamówienia, tj. w momencie, gdy posiada ono status „nieobsłużone” lub „oczekuje na wpłatę”. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta i wskażesz numer zamówienia, w którym chcesz zmienić formę zapłaty. Pamiętaj, że zamówienia z płatnością przy odbiorze są automatycznie przekazywane do realizacji i nie mamy technicznej możliwości zmiany formy płatności na przedpłatę. W tej sytuacji konieczne będzie opłacenie przesyłki dostawcy przy odbiorze zamówienia.

Czy transakcje na stronie eButik.pl są bezpieczne?

Przywiązujemy ogromną wagę do bezpieczeństwa naszych klientów i przeprowadzanych transakcji. Zapewniamy Wam bezpieczne płatności przelewem bądź kartą płatniczą. Transakcje przedpłatą za pośrednictwem systemu PayU są szyfrowane najnowocześniejszymi technikami zabezpieczeń jak SSL, a informacje podawane przez Państwa docierają do nas w postaci kodów. Więcej na temat bezpieczeństwa znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.



Nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi? Skontaktuj się z nami:


Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas

(22) 290 1080

Pn.-Pt. 08:00-17:00

Napisz wiadomość

Napisz wiadomość

bok@ebutik.pl

Porozmawiaj na czacie

Porozmawiaj na czacie

pixel