Akcja promocyjna

ebutik butik bluzki torby bluzy torebki koszule spodnie

Wymiany, zwroty, reklamacje | Centrum pomocy eButik.pl

Profil klienta
Informacje o produktach
Zamówienia
Płatności
Terminy i dostawy
Wymiany, zwroty, reklamacje

WYMIANY, ZWROTY, REKLAMACJE



Czy mogę sprawdzić otrzymany towar zanim go odeślę?

Zakładamy, że produkty, które u nas zamawiasz, sprawdzą się idealnie w swojej roli. Wiemy jednak, że czasami bywa inaczej. Możesz bezproblemowo przymierzyć zakupione ubrania, aby sprawdzić, czy rozmiar jest właściwy i czy podobasz się sobie w takim wydaniu. Pamiętaj, że towar podlegający ewentualnemu zwrotowi musi być wolny od zabrudzeń i innych śladów użytkowania (zapachy), dlatego bieliznę najlepiej przymierzyć nie bezpośrednio na ciało.

Wyjątek stanowią takie produkty jak kosmetyki i suplementy diety. Otwarcie opakowania ochronnego np. w przypadku perfum lub kremów oraz rozpieczętowanie folii ochronnej w suplementach diety uniemożliwi Ci zwrot towaru. Produkty te stracą swoje właściwości, a otwarcie opakowania będzie jednoznaczne z ich używaniem.

Czy mogę wymienić otrzymany towar?

Niestety, z powodów technicznych nie ma my możliwości realizacji wymian. Jeśli zależy Ci np. na innym rozmiarze lub kolorze danego produktu, możesz stworzyć nowe zamówienie, a otrzymany towar odesłać do naszego magazynu w ramach zwrotu. Ewentualne księgowanie środków pomiędzy zamówieniem już otrzymanym a nowym z „wymianą” odbędzie się po odebraniu zwrotu w naszym magazynie. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji w tym zakresie lub chcesz odesłać towar na wymianę, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

W jaki sposób mogę zwrócić moje zamówienie?

Udostępniamy naszym klientom 100-dniowy termin na zwrot zakupionego towaru. Aby dokonać zwrotu, należy wypełnić formularz zwrotu dostępny online, wydrukować go i dołączyć do paczki ze zwracanym towarem. Przesyłkę należy wysłać na adres naszego magazynu, ul. Przyszłości 21, 05-552 Łazy. Po otrzymaniu Twojej paczki prześlemy Ci mailową wiadomość z potwierdzeniem rozpatrzenia zwrotu.

Istnieje również możliwość wypełnienia formularza zwrotu online. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i wygenerujesz nowy zwrot w sekcji „Zwroty towarów” w zakładce „Twoje konto”. Proces rejestracji zwrotu jest bardzo intuicyjny. W razie jakichkolwiek problemów możesz śmiało kontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, chętnie pomożemy.

W jakim terminie muszę odesłać towar, który zwracam?

Na zwrot towaru masz 100 dni od momentu otrzymania paczki. Jeśli złożysz nam oświadczenie odstąpienia od umowy, wówczas masz 14 dni na dostarczenie paczki do naszego magazynu. Dla zachowania 100-dniowego terminu należy dostarczyć towar do naszego magazynu przed jego upływem. Wiemy, że natłok codziennych spraw może utrudnić terminowe wysłanie zwrotu, dlatego zawsze staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Pamiętaj, że do momentu otrzymania towaru z Twojego zamówienia nie będziemy mogli zrealizować przelewu ze zwrotem środków.

Kto pokrywa koszt transportu ze zwracanym towarem?

Zwrot towaru możesz zorganizować we własnym zakresie. Jeśli Twoje zamówienie opiewało na kwotę powyżej 250 zł, istnieje możliwość realizacji bezpłatnego zwrotu za pośrednictwem DHL Parcel. W tej sytuacji przejdź do zakładki „Darmowy zwrot z DHL Parcel” dostępnej na stronie naszego sklepu i postępuj zgodnie z instrukcją. W razie jakichkolwiek komplikacji możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, na pewno otrzymasz od nas potrzebną pomoc.

Jak mogę skorzystać z darmowego zwrotu z DHL Parcel?

Generowanie etykiety zwrotnej jest bardzo intuicyjne. Wystarczy, że przejdziesz do strony z generowaniem etykiety Darmowego Zwrotu DHL Parcel i wypełnisz potrzebne pola. Na początek wskaż numer zamówienia, którego dotyczy zwrot, a następnie uzupełnij swoje pełne dane adresowe. Koniecznie podaj numer telefonu kontaktowego dla kuriera oraz adres e-mail do otrzymania potwierdzenia przyjęcia zwrotu. W kolejnym kroku wybierz sposób nadania przesyłki zwrotnej - do dyspozycji masz przyjazd kuriera w wybranym przedziale czasowym w ciągu 3 dni roboczych lub nadanie paczki w punkcie DHL. Rekomendujemy samodzielne nadanie przesyłki w jednym z 10 tys. punktów DHL POP np. w pobliskim sklepie Żabka. List przewozowy zostanie wysłany na adres mailowy podany podczas generowania zwrotu. Należy go wydrukować i nakleić na przesyłce ze zwracanym towarem.

Czy mogę osobiście zwrócić towar do magazynu ebutik.pl?

Niestety, z powodów logistycznych osobisty zwrot towaru do naszego magazynu nie jest możliwy. Nie mamy również możliwości odebrania zwrotów skierowanych do paczkomatów InPost, placówek pocztowych (jak Żabka, Freshmarket, kiosk Ruchu) oraz filii urzędów Poczty Polskiej. Jedyna możliwość skutecznej realizacji zwrotu to skierowanie przesyłki na adres naszego magazynu, ul. Przyszłości 21, 05-552 Łazy. Nie przyjmujemy paczek z płatnością za pobraniem.

Kiedy i w jaki sposób nastąpi zwrot pieniędzy za odesłany towar?

Po otrzymaniu towaru w magazynie i rozpatrzeniu zwrotu zlecamy odpowiednie dyspozycje w Dziale Finansowym. W kolejnych dniach wykonujemy zwrot środków wydanych na zakup zgodnie z deklaracją w formularzu zwrotu, np. na saldo w Twoim profilu (takie środki możesz wykorzystać na kolejne zakupy) lub przelewem na wskazane konto bankowe. Pamiętaj, że na realizację zwrotu płatności mamy 14 dni. Staramy się jednak, aby proces ten trwał możliwie jak najkrócej.

Czy na zwrot pieniędzy muszę czekać 14 dni?

Termin ten jest uregulowany w Ustawie o prawach konsumenta. Zgodnie z treścią ustawy, w przypadku odstąpienia od umowy i odesłania towaru zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie późnij niż w terminie 14 dni. Staramy się, aby przelewy za odesłane towary były realizowane możliwie jak najszybciej, jednak może się zdarzyć, że z niezależnych od nas przyczyn cały proces nieco się wydłuży. Nie jest to nasze celowe działanie.

Co zrobić, gdy mój zwrot nie dotrze do magazynu?

Przesyłki ze zwracanym towarem najlepiej kierować do naszego magazynu paczką rejestrowaną. Jeżeli zauważysz, że transport trwa zbyt długo, sprawdź status przesyłki na stronie przewoźnika. W razie potrzeby skontaktuj się z firmą realizującą doręczenie i ustal, co stało się z Twoja paczką. Pamiętaj, że do momentu otrzymania towaru nie mamy możliwości realizacji zwrotu środków wydanych na zakup.

Czy towar podlega gwarancji?

Jesteśmy odpowiedzialni za dostarczanie produktów wolnych od wad. Towar, który oferujemy na stronie, jest objęty dwuletnią rękojmią. Kwestia ta jest uregulowana dyrektywą unijną nr 1999/44/WE oraz art. 556-576 Kodeksu Cywilnego.

Czy mogę złożyć reklamację na wadliwe rzeczy?

Jeśli towar był użytkowany zgodnie z jego przeznaczeniem i mimo tego uległ uszkodzeniu, masz możliwość złożenia reklamacji w ciągu dwóch lat od momentu odebrania towaru. Pamiętaj, że reklamacji nie podlegają towary, w których wady wystąpiły na skutek uszkodzeń mechanicznych, nieprawidłowego używania i konserwacji.

Jak dokonać reklamacji wadliwych produktów?

Aby dokonać reklamacji, należy wypełnić formularz RMA (zgłoszenie reklamacyjne) dostępny online, wydrukować go i dołączyć do paczki z wadliwym towarem. Przesyłkę należy wysłać na adres naszego magazynu, ul. Przyszłości 21, 05-552 Łazy. Po otrzymaniu Twojej paczki prześlemy Ci mailową wiadomość z potwierdzeniem otrzymania paczki.

Istnieje również możliwość wypełnienia formularza RMA (zgłoszenia reklamacyjnego) online. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i wygenerujesz nową reklamację w sekcji „Reklamacje towarów” w zakładce „Twoje konto”. Proces rejestracji reklamacji jest bardzo prosty, a komunikaty na stronie przejrzyste i intuicyjne. W razie problemów możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, na pewno pomożemy w dopełnieniu formalności.

W jakim terminie zostanie rozpatrzona moja reklamacja?

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni. W trosce o Twoją wygodę staramy się, aby proces ten trwał jak najkrócej. Po wydaniu decyzji do reklamacji prześlemy Ci ją droga mailową. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, w zależności od Twojego żądania w zgłoszeniu RMA, zaproponujemy wymianę towaru, obniżkę ceny, nieodpłatną naprawę lub zwrot środków wydanych na produkt.

Co zrobić, gdy reklamacja zostanie odrzucona?

Jeśli nie zgadzasz się z naszą opinią wydaną do odrzuconej reklamacji, masz możliwość odwołania się od niej bezpośrednio u sprzedawcy (eButik.pl), u Powiatowego Rzecznika Konsumentów lub w Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. W świetle obowiązujących przepisów odwołanie od negatywnej decyzji nie jest reklamacją i nie obowiązują nas żadne terminy na odniesienie się do Twoich roszczeń. Staramy się jednak, aby i takie zgłoszenia były dodatkowo rozpatrywane w terminie 14 dni od wpłynięcia do naszego Działu Reklamacji.



Nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi? Skontaktuj się z nami:


Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas

(22) 290 1080

Pn.-Pt. 08:00-19:00
Sb.-Nd. 09:00-15:00

Napisz wiadomość

Napisz wiadomość

bok@ebutik.pl

Porozmawiaj na czacie

Porozmawiaj na czacie

pixel