ebutik butik bluzki torby bluzy torebki koszule spodnie

Profil klienta | Centrum pomocy eButik.pl

Profil klienta
Informacje o produktach
Zamówienia
Płatności
Terminy i dostawy
Wymiany, zwroty, reklamacje

PROFIL KLIENTA



Czy rejestracja na stronie eButik.pl jest obowiązkowa?

Rejestracja w naszym sklepie jest konieczna ze względu na zawieranie umów sprzedaży na odległość w przypadku zakupów na naszej stronie. Samo zapisanie się do sklepu jest bardzo proste i trwa zaledwie minutę. Wystarczy podać swoje imię i nazwisko, dane teleadresowe do obsługi przyszłych zamówień oraz adres mailowy, który będzie służył jako Twój login. Dodatkowo ustal swoje indywidualne, znane tylko Tobie hasło dostępu do strony.

Czy rejestracja na stronie eButik.pl jest bezpłatna?

Rejestracja w naszym sklepie nie wiąże się z jakimikolwiek opłatami, była i zawsze będzie dla Ciebie bezpłatna. Samo dołączenie do grona użytkowników eButik.pl nie wiąże się z przymusem dokonywania zakupów.

Czy konto zarejestrowane na stronie eButik.pl można usunąć?

Oczywiście, w każdej chwili możesz zrezygnować ze swojego konta na eButik.pl. Wystarczy, że skontaktujesz się mailowo z naszym Biurem Obsługi Klienta. Chętnie pomożemy trwale usunąć Twoje dane, choć nie ukrywamy, że będzie nam przykro, że nas opuszczasz.

Co zrobić, gdy zapomnę hasła?

Wiemy, że im większą ilością danych musimy operować, tym łatwiej o zapomnienie którejś z nich. Jeśli zapomnisz swojego hasła dostępowego do strony eButik.pl, wystarczy, że klikniesz w link „nie pamiętam loginu lub hasła” i wpiszesz adres mailowy, na który zostało założone Twoje konto. Na wskazany mail zostanie przesłana wiadomość z propozycją zalogowania się do serwisu bez konieczności podawania hasła. Jeśli chcesz, możesz również ustawić nowe hasło, klikając w mailu w link „ustaw nowe hasło”.

Jak mogę zmienić hasło do mojego konta?

W każdej chwili możesz zmienić swoje dane dostępowe do konta na eButik.pl. Wystarczy, ze przejdziesz do sekcji „Edycja Danych” w zakładce „Twój Profil”. Na dole sekcji zaznacz opcję „zmień swoje hasło”. Teraz możesz ustawić nowe hasło dostępowe do swojego konta. Pamiętaj, aby nie przekazywać nikomu swoich danych do logowania na stronie.

Jak mogę zmienić adres mailowy?

Adres poczty elektronicznej do odbierania naszych powiadomień oraz logowania się na stronie możesz zmienić w każdej chwili w sekcji „Edycja Danych” w zakładce „Twój Profil”. Wystarczy, że w polu „adres e-mail” wpiszesz nowy, obsługiwany przez Ciebie. Pamiętaj, że pod tym adresem będzie kierowana cała korespondencja dotycząca realizacji Twoich zamówień oraz wszystkie newslettery.

Czy moje dane osobowe są zabezpieczone?

Przywiązujemy ogromną wagę do poufności Twoich danych, kierując się obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych i zakazie rozpowszechniania ich w mediach. Przetwarzamy je tylko na potrzeby realizacji transakcji sprzedaży. Temat bezpieczeństwa informacji szeroko omawiamy w naszej Polityce prywatności.



Nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi? Skontaktuj się z nami:


Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas

(22) 290 1080

Pn.-Pt. 08:00-19:00
Sb.-Nd. 09:00-15:00

Napisz wiadomość

Napisz wiadomość

bok@ebutik.pl

Porozmawiaj na czacie

Porozmawiaj na czacie

pixel